Gå til innhold

iPhone som iPod


ar3dbear

Anbefalte innlegg

Jeg har en OTB 1.1.2 iphone og kan som kjent ikke bruke telefonfunksjonen pr dags dato, men hvordan fører jeg over sanger til den? må den stå i et spesielt modus når jeg fører over?

 

Med min ipod nano så drar jeg bare sangene over i itunes, dette ser ikke ut til å fungere på iphonen? hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TurboSIM er en liten brikke som man legger utenpå SIM-kortet. Det eneste turboSIM gjør, er å si "jeg et et at&t sim-kort" til iPhone når du slår den på. I utgangspunktet må turboSIM programmeres til å gjøre dette, men det er mange som selger dem ferdig programmert. Jeg kjøpte et ferdig programmert turboSIM på e-bay til ca 500 kroner inkl levering. Det kom etter ca en uke, jeg satte det inn i min 1.1.2 OTB og den fungerte med en eneste gang.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Han har trolig jailbreaket den, slik som du, også vanligvis må man hacke en iPhone1 for å bruke et norsk sim kort.

Men dette TurboSim kortet putter snubbel inn sammen med sitt, og som han skrev "Det eneste turboSIM gjør, er å si "jeg et et at&t sim-kort" til iPhone når du slår den på."

Oppsumert: Jailbreak, bruk turbosim, ferdig :)

Men kjøpe du turbosim fra en butikk må du programmere selv.

Men det fins mange guider til dette.

Endret av JoHNxD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...