Gå til innhold

Molten Core, nytt realm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Molten Core nytt realm.. Diskuter ! noen som migrerer dit? starter fra level 1? (servern er locked for character creation, men du kan lage en level 1 på Warsong eller Stonemaul for så å bruke gratis migration til Molten Core)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Molten Core nytt realm.. Diskuter ! noen som migrerer dit? starter fra level 1? (servern er locked for character creation, men du kan lage en level 1 på Warsong eller Stonemaul for så å bruke gratis migration til Molten Core)

Stonemaul og Warsong er begge russiske realms (uoffisielt), så enten kommer det masse russere til Molten Core, eller så drar de andre fra serverne. Jeg skal i allefall vente å se hvilken som er tilfelle.

Skrevet

Nå får russerne seg egne realms snart. Synes det er litt rart hvordan realms alltid får en overvekt av folk fra ett eller to land. Jeg er helt omvendt enn de fleste tror jeg. Orker ikke å starte på en realm med mest norske. Hvis jeg vil prate med nordmenn går jeg heller ut en tur. På serveren jeg spiller på, Chromaggus, er det utrolig mange fra Finland.

Skrevet
Nå får russerne seg egne realms snart. Synes det er litt rart hvordan realms alltid får en overvekt av folk fra ett eller to land. Jeg er helt omvendt enn de fleste tror jeg. Orker ikke å starte på en realm med mest norske. Hvis jeg vil prate med nordmenn går jeg heller ut en tur. På serveren jeg spiller på, Chromaggus, er det utrolig mange fra Finland.

Spiller på samme server, og har lagt merke til det samme. Forøvrig tror jeg at jeg hadde blitt tullete av å kun spille med nordmenn eller skandinaver, sitte å snakke på vent med polakker og rumenere som nesten ikke snakker engelsk er jo litt av sjarmen, synes nu jeg.

Skrevet

Uff nei, berre tanken på ein norsk server er skummel.

Min server Frostwhisper består vel ca 80% av svensker og norske ( på ally side i alle fall ). Greit nok at 80% er tatt ut av lufta, men når eg har vore der i over 2år, virkar det i alle fall sånn til tider.

Har lenge frista å skifte server, men finst jo alltids mange hyggelige og gode spelare som man har blitt kjent med og likar å spele med.

Skrevet
Gi norge en server nå, så blir det så bra.

Norge har jo en server med masse norske barn på. Den heter Grim Batol. En hel mengde kom over fra Burning Blade i sin tid. Som om ikke det å være ally er tamt og kvalmt nok, så er det ren tortur om du spiller på GB.

Skrevet

Ravencrest er det shitloads med dansker.. er nesten helt krise.... DK DK DK DK DK overalt.. og de fleste danske spillerne eier ikke fantasi.. navn som : warlockDK, roguedk, shamandk....

Skrevet

Ærlig talt foretrekker jeg de engelske serverne. Spiller mest på Vek'nilash, tonnevis av svensker. Heldigvis er det en del britiske og. Jeg har merket at de britiske folka gjerne oppfører seg mer voksent enn skandenaviske.. Sammentreff?:p

Skrevet
Ravencrest er det shitloads med dansker.. er nesten helt krise.... DK DK DK DK DK overalt.. og de fleste danske spillerne eier ikke fantasi.. navn som : warlockDK, roguedk, shamandk....

Haha, du har også lagt merke til det ja. Dansker og tsjekkere er helt ekstreme på det der. Har aldri møtt en fra Norge som kalte seg noe med Nor/No elns.

Skrevet

norsk server hadde jo vært drit kult ^^ ville såklart vært ikke norske der, men en som offisielt var tilegnet folk som ville spille på en ''norsk'' server ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...