Gå til innhold

Skal selge 6 spill til en butikk


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har noe lort til ps2 og pc som bare ligger der og tar plass og støver, så jeg vil selge dem!

Har tenkt å selge dem til den lokale Spiderman-butikken (heter den Game nå??) for noen billige penger...

 

Spillene:

 

Warrior Kings (PC)

Civilization IV (PC)

Lord OfThe Rings: Fellowship of the Rings (PC)

Outrun 2006: Coast 2 Coast (PS2)

Disney's Fantonald: Platyrhynchos Kineticus (PS2)

James Bond 007: Nightfire (PS2)

 

Alle er i tipptopp kvalitet bortsett fra at det hakker litt på en bane i 007-spillet, og jeg har foresten ikke prøvd Outrun 2006.

 

Noen tanker på dettan herrane? Hvor mye får jeg for dette?

 

Edit: Ante ikke hvor jeg skulle skrive dette så bare flytt den vis den ikke hører hjemme her...

 

:)

Endret av pompews
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har noe lort til ps2 og pc som bare ligger der og tar plass og støver, så jeg vil selge dem!

Har tenkt å selge dem til den lokale Spiderman-butikken (heter den Game nå??) for noen billige penger...

 

Spillene:

 

Warrior Kings (PC)

 

 

Driver med da, ikke selg det spillet, det er driit kult....

 

 

Haha lol bare tulla

Lenke til kommentar
Spillene:

 

Warrior Kings (PC)

Civilization IV (PC)

Lord OfThe Rings: Fellowship of the Rings (PC)

Outrun 2006: Coast 2 Coast (PS2)

Disney's Fantonald: Platyrhynchos Kineticus (PS2)

James Bond 007: Nightfire (PS2)

 

Med unntak av Civ 4 så må dette være den mest begredelige ansamlingen av spill jeg har sett noe sted, kanskje med unntak av i billigboksene på Europris og Nille..

 

Jeg tror ikke en spillbutikk gir mer en 5-10 pr pc-spill, kanskje 25 for Civ, om de i det hele tatt tar inn brukte pc-spill.

Outrun og 007 får du kanskje 35 for, mens Fantonald er jeg sikker på at de ikke tar i mot gratis en gang.

 

Mitt tips: Kjøp nye cover, og vask platene frie for fettflekker og gaus med varm vann og litt Zalo, så gir du de bort som julegaver. Om noen lurer på hvor du har kjøpt de pga at de vil bytte de så får du finne på noe lurt..

 

Lykke til..!

Lenke til kommentar
Hvor mye tror dere jeg får for disse om jeg feks selger de til EB Games?

 

Gears of War

Rainbow Six Vegas

Splinter Cell Double Agent.

Saints Row

 

Alle til 360.

Er jo et år gamle, men jeg vil tro at du kan få hvertfall 500-700 for det. Usikker på hva EB Games tar for de titlene for tiden, men jeg fikk 640,- for Forza 2 og FIFA 08, så man kan fort få en slant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...