Gå til innhold

En solskinnshistorie!


Anbefalte innlegg

Sitter å leser i de forskjellige emnene om alle slags mulige problemer folk har.

For tre måneder siden bestemte jeg meg for å kjøpe ny pc. Hadde aldri sett inni en pc før, men tok sjansen og bestillte alle delene jeg trengte.

Tok meg god tid til å lese manualene før jeg begynte.

Fikk alt på plass og trykte på power knappen. Vips! La inn windows og alt gikk greit.

Og den dag i dag sitter jeg å spiller battlefield som bare det. Har aldri hatt noe problemer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg gikk alt helt greit i ca. et halvt år :p Hmm...Jeg kjøpte meg Silent Twin da den ankom microplex og monterte denne. Trodde alt var greit, men dagen etter før jeg skulle på skolen hørte jeg ett "BRAS" fra data-rommet. Jeg trodde det var en CD-samlig eller no og tenke ikke mer over det. Da jeg kom hjem, startet ikke maskina, og deg åpnet kabinettet. Der lå min Silent Twin oppe på skjermkortet mit!! :oops: Jeg hadde visst ikke festa den skikkelig :cry: SVARTE... Da gikk CPU`n min + Skjermkortet. Heldig vis fikk jeg alt på garanti!! :woot: Men nå har jeg null problemer, vifta sitter og alt er fryd og gammen! :wink:

Lenke til kommentar

"Don't fix it if it ain't broken!"

 

Nåja.. akkurat det der er jeg egentlig sterkt imot. Min maskin fungerte ypperlig fra dag1. Men jeg måtte jo fikse litt på den. Bedre kjøling, mer overklokking, nye komponenter.

 

Og ja, jeg har hatt mine problemer. Men jeg har løst dem alle og har på den måten lært mye mer om jeg ikke hadde hatt problemer. Lenge leve forumet!

 

:woot:

 

Edit: angående avatar, kan dere ikke bare sende en PM. Alle tråder sporer jo av og handler plutselig om avatarer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...