Gå til innhold

En solskinnshistorie!


Anbefalte innlegg

Tok meg god tid til å lese manualene før jeg begynte.

 

:woot: Endelig en fornuftig person! :woot:

 

En hel del av de som får problemer synder mot nettopp dette, kan ikke si jeg synes så mye synd på dem. Og på toppen av det hele forlanger de support og er dermed med på å holde prisene oppe, dette p.g.a de avsindige utgiftene slike personer påfører datafirmaene.. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva som er gærnt med windows ? !! hehe... Kunne ha skrevet tusen sider med alt som er feil med windows.. Men det viktigeste er at det alltid kræsjer og har sinnsyke sikkerhetshull

Windows 2000 og XP skal så å si ikke kunne kræsje, hvis det gjør det for deg er det noe galt med oppsettet ditt. Og sikkerhetshull er windows absolutt ikke alene om.

Hvordan skifter jeg til 50 x 50 ??

 

Bruk Photoshop eller et annet bilderedigeringsprogram.

Lenke til kommentar

Haha, xp kan ikke crashe! God spøk, det krasjer som rakkern av og til her. Klart mye skjeldnere enn ME og 98 da. Men det er svært ofte explorer.exe som er synderen, den spiser sakte men sikkert virituelt minne, og auto-funksjonen i xp slenger maks til 2048mb. Ahh, når da explorer.exe bruker 1900mb(!) så er livet på topp i operativsystemet som aldri krasjer....

Lenke til kommentar

[color=green

Jeg hadde heller aldri bygget en PC før..

Tok sjansen i begynnelsen av 2002 og mekka meg en.

Første gang jeg trykka på han ON knappen...

BRANT PROSESSOREN MIN OPP OG HELE GREIE GIKK RETT I KLOSETTET... :oops: :o :oops:

 

 

 

bleh..

 

 

Men så...

 

Et halvt år senere prøvde jeg meg på ny..

Og jesus kom og ga meg en hånd og GIH!

Nå spiller jeg Need For Speed på høyeste oppløsning 8)

 

-Lapette

Lenke til kommentar

Å sette sammen en pc er lett som bare det. Almost plug and play :p

 

Har bygd noen pc'er etterhvert, både Intel- og AMD-baserte. Og har per dags dato ennå ikke opplevd noen problemer som ikke har latt seg løse sånn umiddelbart. Starter den ikke opp med en gang, så er det ofte noe vesentlig en har glemt, f.eks. strøm fra psu :oops:

Lenke til kommentar

Vet, det er lett å bygge pc hvis man tar seg litt tid, leser et par guider osv, før man ringer venner, jeg gidder etterhvert ikke å hjelpe de, hvorfor skal jeg hjelpe de med å sette på prosessorkjøleren mer enn en gang? Må da lære det selv..., og har jeg vist det en gangm og de har bruksanvisning så må det da gå. Jeg satte på min første kjøler uten annet enn guide på overklokking.no, (eller var det hw.no?) t-birden lever finfint den dag i dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...