Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nå klart gull på alle events untatt Time Trial eventene på A og S. Hvordan i he**ete skal jeg klare de? Mangler 0.7 sek på A klassen og 1.4 sek på S klassen.

Skrevet

Jeg bare lurer på noe..

Jeg lasta Gt5:P fra PSN store, og jeg må være logga inn på den kontoen som jeg kjøpte det på og være logget inn på PSN for å kunne spille det.

Hvorfor det? :)

Bruker ikke den kontoen som jeg kjøpte det på til vanlig ;)

Skrevet
Lotus Elise 11R Tuned. Gjorde susen for min del i alle fall.

Om den gjorde jobben for din del, burde den gjøre det samme for meg!

Takk!

:thumbup:

Skrevet
Det finnes ikke noen koder for å få bruke F2007 i S-klasse? Har så lyst til å vise rumpa til alle de bilene jeg slet meg forbi.

Seriøst :(? Og jeg gledet meg sånn :no:

Skrevet

En F-1 bil er noe for seg selv! en bolt til bilen tar 48 timer å produsere..du kan kræsje 60 km/t i en betongvegg uten å ødelegge tæra dine! Forøvrig var frontpartiet laget etter at schumi kjørte ut og brakk beina! hehe :p 0-100-0 3sek :p Ingenting slår en F-1.

F-1 <3

Skrevet

0-100 på 3 sekunder er ikke unikt for F1 biler. En del trimmede biler, f.eks. skyline, rally biler osv osv klarer også dette. Men 0-300-0 er det ingen biler, som jeg vet om, som slår F1 bilene i.

Skrevet

Noen som har lastet ned en save hvor spillet er rundet? Fungerer det bra eller? Vurderer å gjøre dette så jeg får prøvd F1 selv, har ikke tid til å sitte å grinde penger og vinne løp :no:

Skrevet
Noen som har lastet ned en save hvor spillet er rundet? Fungerer det bra eller? Vurderer å gjøre dette så jeg får prøvd F1 selv, har ikke tid til å sitte å grinde penger og vinne løp :no:

hvis du har gull på alle løp så får man f2007

Skrevet

Ja, akkurat. Det er det jeg ikke har tid til; å få gull på alle løpene samt tjene opp penger. Noen som har prøvd å legge inn saver?

Skrevet

hvis du har gull på alle løp så får man f2007

Hva er dette for en løgn? Hvor får du det fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...