Gå til innhold

Starter på studio på nyåret, trenger oppsett/hjelp! :)


Shamru

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg skal starte på nyåret med trenings studio, og jeg trenger veldig noen tips til treningsmetoder, kosthold osv.

 

Jeg har som sagt ikke trent på studio før, og har ikke spesiell peil på hvordan jeg skal gjennomføre øvelser.

Det vil si at jeg gjerne vil ha øvelsene forklart i parantes etter navnet ^^ f.eks Markkryper ANER jeg ikke hva er!

 

Har i denne sammenhengen tatt 3 bilder som viser hvordan kroppen min er i dag, vil gjerne ha positvie og negative kommentarer, samt veiledning til bedre former(utstående muskler, f.eks six-pack^^).

 

Litt info:

 

Alder: 17 år.

Høyde: 1.84 cm.

Vekt: 86 kilo.

Trener nå: Spiller håndball og fotball på fritiden, men dette er jo mest utholdenhets aktiviteter. Men går noen timer til det, til sammen 6,5 timer i uka.

 

post-136112-1197407237_thumb.jpg

 

post-136112-1197407304_thumb.jpg

 

post-136112-1197407374_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ikke få hjelp av en instruktør på senteret til å vise deg noen øvelser da? Så lenge du sørger for at han/hun ikke er en tullebukk. Når det gjelder konkrete program kan du søke litt rundt på treningsforum.no. Et greit program kan f.eks være RYP (tn.no).

 

Les om kosthold i stickyene på ttreningsforum.no, samt bruk søk funksjonen. It's all been asked before.

 

Når det gjelder bildene ser det ut som at du har en flott ramme å bygge på, du trenger mer masse. :thumbup:

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Du skal ikke få hjelp av en instruktør på senteret til å vise deg noen øvelser da? Så lenge du sørger for at han/hun ikke er en tullebukk. Når det gjelder konkrete program kan du søke litt rundt på treningsforum.no. Et greit program kan f.eks være RYP (tn.no).

 

Les om kosthold i stickyene på ttreningsforum.no, samt bruk søk funksjonen. It's all been asked before.

 

Når det gjelder bildene ser det ut som at du har en flott ramme å bygge på, du trenger mer masse. :thumbup:

 

 

Takker for svar! :) Skal gjøre det, beklager nok et "TRENGER HJELP!!!!" innlegg.. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...