Gå til innhold

MSN min er blitt hacka (ikke trykk på link) LØST, LØST!


Sameboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta og fjern linken da, moddis :p

Hvorfor? Det står ikke trykk på link i emnetittel. Det er blitt forklart at dette er en mulig skadelig tjeneste. Men greit, jeg fjerner linken slik at de som, tenker handler først og tenker etterpå, slipper å drite seg ut. Ikke meningen å fornærme trådstarter her.

Ikke alle som leser slikt. Og du ser jo at det er flere som ikke klarte å holde seg fra å trykke.

 

Tidligere har det vært vanlig å fjerne skadelige/ulovlige linker her på forumet. Advarsel eller ikke, linken er skadelig. Blir litt slik: Gratis stæsj her! (men ikke trykk, det er ulovlig) (selv om jeg har speilvendt et par av bokstavene ;) )

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Jeg antar dette er det samme som sirkulert rundt på min kontaktliste for ikke så lenge siden. Grunnen til at den ikke fnket i 5 minutter var nok at de logget inn på din konto og sendte samme link til alle kontaktene dine.

 

Anyway, jeg synes det er utrolig at så mange går på dette. Til og med folk jeg kjenner som jeg aldri hadde trodde ville gjøre slikt, skriver gjerne inn brukernavn og passord på en helt ukjent side bare det står "Check who blocked you!11111oneonelol!", Og folk klager på virus... Trist..

Lenke til kommentar

*trykke på link til en merkelig seende ut side*

Du har vunnet premien!! Kjapp deg med å skrive inn all informasjon som trengs for å ta pengene dine!!

Aiai!! Håper premien er skikkli fin :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

*Kjappe seg å skrive inn kontonr, CCVC-kode og personnummer*

 

 

 

Sorry for mange smileys, men det var for å vise hvilke alder de som blir lurt av sånt er i :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...