Gå til innhold

Kjøler til XP 2400+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med vannkjøling??

 

ellers bruker jeg den volcano 9 jeg og, men jeg har en del problemer med den, for jeg tror ikke den er nær cpu coren, de dottene i hvert gjørne av 2400+ min er høyere en selve coren, og jeg har ike nok kjølepasta til og "sveise" kjøler og cpu ordentlig sammen. men ellers fin kjøler :D

Lenke til kommentar
Hvilken Kjøler er best til AMD XP 2400+ ??

 

Det spørs hva du mener med best. Best for meg er lite støy og god nok kjøling. Derfor har jeg en Silent Twin på min XP2400+ @ 2800+

 

Hvor varm er prosessoren din da? Min kjøler like godt eller bedre og den ligger på akkurat nå: 42 grader...

 

Jeg har en Swiftech MCX370CR2, en Fan Adapter til 80mmm oppå og en Titan Alu. 80mm vifte på den igjen, så den blir stor ass!

Lenke til kommentar
hva med vannkjøling??

 

ellers bruker jeg den volcano 9 jeg og, men jeg har en del problemer med den, for jeg tror ikke den er nær cpu coren, de dottene i hvert gjørne av 2400+ min er høyere en selve coren, og jeg har ike nok kjølepasta til og "sveise" kjøler og cpu ordentlig sammen. men ellers fin kjøler :D

 

Heh :lol:

Det er jo meningen at de gummiknottene skal være som de er da, er vel tenkt for å hjelpe oss amatørene til ikke å knekke kjernen.. Dersom kjøleren din ikke hadde vært nedtil kjernen så hadde vel neppe CPU'en din funket så lenge heller - les brent opp. Laget med kjølepasta skal forøvrig være så tynt som mulig..

 

Andy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...