Clappy Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Hei. Jeg er nybegynner på wow. Foreløpig er jeg en Tauren druid i lvl 18, men skal levle til 20 snart:P Men det jeg lurer på er: - Noen som kan forklare "reglene" i warsong?? Hva man skal gjøre og sånn - Noen som vet hvordan en lvl 20 druid burde kjeme i warsong? altså taktikker, lag gjerne en liten guide hvis dere gidder - og et siste spørsmål: Hva er honor points? Hva gjør jeg får å få flere, og er det mulig å miste honor points? Isåfall hvordan kan man miste dem På forhånd takk
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Først av alt. Som level 20 i WCG blir det IKKE gøy. som level 20 blir du satt i en gruppe fra level 20-29 hvor de fleste er 29. Har også blitt twinka til de grader at du kan bare glemme å få en positiv opplevelse av det. Få din druid opp til 29 så kan du prøve deg. Eneste du skal gjør er å ta motstanderens flagg og beskytte ditt eget. Du kan bare miste honor points ved å bruke de. Honor points er som penger du bruker til våpen etc. Du får honor i all PVP. Det er en fordel å vinne selvsagt. (mer honor)