Clappy Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Hei. Jeg er nybegynner på wow. Foreløpig er jeg en Tauren druid i lvl 18, men skal levle til 20 snart:P Men det jeg lurer på er: - Noen som kan forklare "reglene" i warsong?? Hva man skal gjøre og sånn - Noen som vet hvordan en lvl 20 druid burde kjeme i warsong? altså taktikker, lag gjerne en liten guide hvis dere gidder - og et siste spørsmål: Hva er honor points? Hva gjør jeg får å få flere, og er det mulig å miste honor points? Isåfall hvordan kan man miste dem På forhånd takk
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Først av alt. Som level 20 i WCG blir det IKKE gøy. som level 20 blir du satt i en gruppe fra level 20-29 hvor de fleste er 29. Har også blitt twinka til de grader at du kan bare glemme å få en positiv opplevelse av det. Få din druid opp til 29 så kan du prøve deg. Eneste du skal gjør er å ta motstanderens flagg og beskytte ditt eget. Du kan bare miste honor points ved å bruke de. Honor points er som penger du bruker til våpen etc. Du får honor i all PVP. Det er en fordel å vinne selvsagt. (mer honor)
Ajaco Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Altså, Warsong Gulch er en capture the flag Battleground. 10 mot 10. I level 20, vil du som sagt spille mot spillere som er opp til 9 leveler høyere en deg, og med ektremt gear for levelen - også kalt twink. Jeg vil anbefale og vente til level 29, da det er ekstremt mange twinker på level 19. I level 29 kan du også dra til Arathi Basin. Som en en "capture base" battleground. Det er 5 baser plasert over kartet, hver baser gir resources, førstemann til 2000 resources vinner. Men ellers så regner jeg med at du har tatt talentpointsene dine i Feralcombat. Dette vil gjøre at du vil være god til å løpe flagget, siden du ikke kan bli polymorphet i en form, og hvis du bytter form blir alle snares (altså, all form for roots og ting som gjør deg tregere) borte. I level 30 får du også travel form, noe som gjør at du kan løpe mye fortere en motstanderen mens du har flagget. Dette er det du bør fokusere på hvis du er feral combat. Er du restoration, bør du heale selvsagt, og spesielt heale han som løper med flagget deres. Og er du balance, kan du bare gjøre damage ute på slagmarken, og drepe dem sin flagrunner. Håper dette hjalp litt.
samebob Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 vist du derimot gjør warsong gulch i lvl 19 er du(og andre lvl 19's) høyeste lvl inni der, enda så kommer du til å bli grusa av ymse rogue og hunter twinks. tror ikke du får noen positiv opplevelse som lvl 19 though, kanskje som 29, men mest sansynligvis i 39 det er da du har spellsen som skal til for at du skal virkelig gjøre en druids jobb i warsong gulch! Hente flaget. Travelform er en stor fordel når du skal gjøre dette, og det er heller ikke mounts i lvl 30-39 bracketen og dette gjør jobben mye lettere fordeg Som ikke twink i en 19 eller 29 bg ville jeg satset på å finnet meg en twink og healet han. :twink er en som har fått det beste gearet og enchantments fra sin main. :main er hovedkarakteren til noen, ofte lvl 70.
samebob Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 tror twink innen wow er fra tweak, som betyr noe med å være perfektsjonert eller tweaked som er forbedret eller noe lignende.
Skumtroll Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Battleground i alle levler er egentlig ganske gøy. I 39 vil du gruse andre, det er jo selvfølgelig gøy. Men det er også ganske underholdende å være en level 10 mage som løper som en gærning fra en 19 twink eller noe i den duren
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Umulig for en ærlig stakkar og gå i WSG i lvl 10-19. Av og til er det nesten bare jeg og en annen som er non-twinks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå