Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Toth: Hvor er du?

Som kjære Aids sier, i Kina. Mer nøyaktig herhttp://www.chateaustarriver.com/english/index.php for øyeblikket.

Skrevet

For folka her i huset står ikke opp før 7 og legger seg såpass sent at om jeg sku begynne å styre med mat på kjøkkenet - som er vegg i vegg til soverommet til mamma og pappa - så vekker jeg de før de skal opp, og da blir de grinete.

Skrevet

Sant ^^

Samt dusje, tror jeg er frisk nok i dag til å stå oppreist ^^

Sånn sett er det bra jeg er sjuk, det vil si at jeg ikke kjører på polet når det åpner og kjøper meg masse vin og kos, og så stikker på butikken og handler pizza og diverse og bruker opp penga mine på sånt.

Det at jeg nettopp kjøpte tre t-skjorter + frakt til Norge for 540 spenn er ikke noe jeg tenker på :p

Skrevet

Sovet 2 timer i natt. Problemet med damen gjør så jeg ikke får sove omtrent -.-"

Jeg er blakk, hvilket vil si at jeg ikke kommer meg hjem fra jobb før i kveld en gang. Flott! ><

Skrevet

For faen da, kvise i munnviken? Seriøst shit, for det gjør jo vondt å åpne munnen.

Og må begynne å legge meg til normal tid, fucker jo opp døgnrytmen, også kommer vi alle her og klager om morgenene

Skrevet
Virker som det fins mye sær fransk film. F.eks "Le dernier combat"
Fransk film er generelt undervurdert, mye på grunn av den tradisjonelle amerikanske hetsen igjennom flere tiår. Fransk humor er noe for seg selv, og slettes ikke så ille som det alltid blir portrettert utenfra. Det virker som du holder på å sjekke ut noe av det Luc Besson har hatt fingrene borti, og han er jo et godt eksempel på mye særdeles bra nyere fransk film. The Fifth Element, Léon, Taxi, Joan of Arc, Transporter #, Danny the Dog, Banlieue 13, Nikita, etc.

Le Scaphandre et Le Papillon bør nevnes.

Skrevet (endret)

WeeeeH! :wee:

Det er deilige fredag idag! Blir rett og slett nydelig med helg kjenner jeg!

Hadde harddiskhavari igår. Bare så det er sagt: IKKE PRØV Å INSTALLERE WINDOWS PÅ CF KORT (med cf -> sata konverter)!!!

Løpte til nærmere datakjeden og kjøpte meg ny harddisk, heldivis var ikke filene på gamleharddisken ødelagte ^^

Og i tillegg ELSKER jeg min nye TV! 46W5500 FTMFW!

Endret av WhiteKnight
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Yay. To grupper i klassen min har kommet videre i en konkuranse som kalles Death Trip. Min gruppe kom med. Vi skulle lage film/reklame/whatever som "reklamerte" mot fyllekjøring. Min gruppe laget 3 reklameplakater. Så nå skal vi til Oslo i finalen i mai. :D

Skrevet
Yay. To grupper i klassen min har kommet videre i en konkuranse som kalles Death Trip. Min gruppe kom med. Vi skulle lage film/reklame/whatever som "reklamerte" mot fyllekjøring. Min gruppe laget 3 reklameplakater. Så nå skal vi til Oslo i finalen i mai. :D

Grattis :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...