Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Men det er ikke all brus det er koffein i, og jeg trenger likesågodt en First Price-brus med appelsinsmak til 7-8 spenn for 1,5 liter som jeg trenger en cola på glassflaske eller en Urge.
MasterOfColours Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Kanskje du helt enkelt trenger... bearbeidet vann?
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Eller enkelt og greit så lenge det kalles brus så slokker det tørsten ?
MasterOfColours Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Han sa jo han kunne drikke saft også (hvis jeg ikke har lest feil)? Jeg vil si at han har blitt avhengig av bearbeidet vann, altså ikke reint vann, men brus og saft og andre ting som er mesteparten vann og smakstilsetninger?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 http://lab.andre-michelle.com/tonematrix :D
Bytex Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 *Kikke over på en av mine 6 hardware-synther i racks ved siden av PC'n* næææh
Nie Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 I dag har hodet mitt vært veldig forumfiksert. Jeg har sett Kitty (bortsett fra at den ikke var kitty, det var en smoking hot lady i 20-årene), jeg så b-real (bortsett fra at det ikke var b-real på nært hold, da var det en drittunge jeg haddde spurt om legg), jeg så Alastor (her er det faktisk ikke noe "det lignet ikke", det er klonen hans, eneste er at dialekten er feil), jeg så Lars (bortsett fra at fyren så ut som om han var ved siden fulle fem) og Anfall (bortsett fra at hun var voksen). Også ett par til som jeg ikke husker nickene på, har bare tenkt "det ansiktet minnet meg om rpp". Merkelig dag.
Bytex Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jeg TROR jeg har sett b-real på oslo s en gang..men turte ikke si hei fordi jeg ikke visste om det var han.
Bytex Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Nja, var egentlig temmelig sikker, men er for sjenert til å gjøre slikt.
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Sku ønske folk som kjenner meg igjen var for sjenert til å gjøre sånt Random fyr kommer mot meg, stopper opp og ser på meg lenge og roper ut så fanden og hans oldemor kan høre det: "Wow, det er Datasmurf jo! Du er kongen av RPP, jeg vet det! Det er meg, random nick fra forumet, kult å se / møte / finne deg!" Djeez
Lemon Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jeg husker jeg var for sjenert til å si hei til MrBjoern i Drammen en gang.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Mener jeg husker å ha sett en forumbruker i Oslo i jula. Selvfølgelig var jeg for sjenert til å hilse. Hoho
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jeg er så vidt jeg kan huske alltid for sjenert til å hilse på folk jeg tror jeg er noen på byen. Har vært sånn siden jeg møtte en fyr som var kliss lik Bjørn Eidsvåg på Hotell Bristol i Oslo en gang, og da det ikke var ham og han ble sint, så ble jeg så flau at jeg siden ikke har spurt noen om de er den og den.
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Så The Duke og Wheelman på TG, men ble ikke til at jeg sa hei. Er generelt veldig få mennesker fra forumet som kjenner meg igjen uansett tror jeg, så da blir det bare teit.
Anbefalte innlegg