Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan noen fortelle meg koffer BF2 er så himmla morsomt ??

På ingen som helst måte. Jeg har aldri likt det. Hverken single- eller multiplayer. Og det irriterer emg grenseløst at alle LAN-kompisa min alltid på liv og død skal spille det! Nei, Worms Armageddon ftw! :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen fortelle meg koffer BF2 er så himmla morsomt ??

Jeg satte nesten hele natta og spillt det i natt .....

Og når jeg ser på klokka "Fy faen er klokka så mye" :p

Fordi teamwork og taktisk krigføring er morsomt. Det utfordrer både sansene, reaksjonsevnen og evnen til å tenke taktisk. Derfor er det morsomt. Også er det jo alltid morsomt å få gjøre ting man ikke gjør til hverdags. Som å fly helikopter eller jagerfly. :D

Skrevet
Min óg! Har bare hatt hyggelige kunder, været er fantastisk og jeg har sjokomelk og fersk bolle fra bakeriet.

Sjur: Barna i Afrika har lite å være glad for.

Funker aldri å si det der til meg. Jeg får ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke føler det bra om meg selv.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
/cut'en var heller fordi jeg ikke kan huske noe..
GHB er kjent for å påvirke hukommelsen. :ph34r:

Har ikke jeg sagt at du skal prøve å roe ned på det der?

Skrevet
Funker aldri å si det der til meg. Jeg får ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke føler det bra om meg selv.

Det var jo ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet, da. Var mer sånn "Det kunne vært verre". :)

Skrevet
Har ikke jeg sagt at du skal prøve å roe ned på det der?
Jeg prøver... Men det er ikke så lett. :(

Det er ikke spesielt morsomt.

Agreed, Vietnam er jo så veldig mye bedre.

QFT

Skrevet (endret)

Det var jo ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet, da. Var mer sånn "Det kunne vært verre". :)

Dette har vært oppe før idag.

Slutt å klag og tenker heller på han her:

India_Injured_Child_989596a.jpg

Arrrgghh. Posten irriterer meg!

Pakka mi er registrert til omlasting i dag tidlig, og jeg VET den ligger på postkontoret, men hentelappen kommer først i morgen. Jeg vil ha posten min nå! >_<

Endret av LueDotten
Skrevet

Det kan det jo alltid :p

Men likevel. Gah. W2B venner som holder avtaler og ikke glemmer en, samt jenter uten type som flørter med meg :p

Skrevet
Min nabo Totoro er en fantastisk film :love:

Oooh, den må jeg huske å laste ned, siden jeg ikke fikk den til jul (enda den var én av fire filmer på ønskelista :hrm: ).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...