Datasmurf Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 fargoth, lurvly 8D Also ... Årets Steinkjerfestival kan ikke bli annet enn episk. Kaizers, Black Debbath, Satyricon, Turbonegro, Megaherz ... Og sist, men ikke minst, The Australian Pink Floyd Show Samt en del andre.
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Woo, Top Gear maraton på BBC Knowledge. Beste episoden som er på nå, den i USA hvor de maler bilene sine osv.
fargoth Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 fargoth - jeg får bare anti-refferer-bilde.Ordnet nå.
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Woo, Top Gear maraton på BBC Knowledge. Beste episoden som er på nå, den i USA hvor de maler bilene sine osv. Top Gear er så latterlig bra. Jeg trenger nye episoder nå! Den siste episoden, Vietnam-spesialen, gav helt klart mersmak.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Woo, Top Gear maraton på BBC Knowledge. Beste episoden som er på nå, den i USA hvor de maler bilene sine osv. Jeg ser,jeg ler og jeg ber(om en ny episode som kommer)
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Top Gear er så latterlig bra. Jeg trenger nye episoder nå! Den siste episoden, Vietnam-spesialen, gav helt klart mersmak. Har desverre ikke fått sett så mye av det, men det finnes vel på DVD og sånn regner jeg med, så skal nok klare å få brukt litt penger etterhvert. Hylo loves the cock. Endret 1. mars 2009 av DemonFudge
Datasmurf Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg syns ikke Top Gear er så gøy jeg (bombe ). Liker Autofil bedre, men det er nok fordi jeg har digga Jan Erik Larsen siden han var på Go'elg i barndommen min ^^
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Synes Autofil er litt for mye "Oi en bil! Iiiiiiiiiiiiiihihihihihihihi! Hihihihihihi!" blir nok av det i lengden.
hylo Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hylo loves the cock. Vocom_ loveses the pulverpadde in his ass
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 [/color]Vocom_ loveses the pulverpadde in his ass VOL COV. VOLCOV! VOLCOV!! Hylo loves to put the popcorn in the bak.
hylo Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 [/color]Vocom_ loveses the pulverpadde in his ass VOL COV. VOLCOV! VOLCOV!! Hylo loves to put the popcorn in the bak. SCOOT OVER LET ME DRIVE YOUR CAR
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Joda, du gjør nok det. Men du får hvertfall ikke lov da. DU KAN BRUKE DIN EGEN BIL TIL DET.
hylo Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Joda, du gjør nok det. Men du får hvertfall ikke lov da. DU KAN BRUKE DIN EGEN BIL TIL DET.SOON TO BE MIN BIL
Anbefalte innlegg