Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG KONGEHUSET HAR BLITT SPRENGT!

MEN NEI HAHA MARSNAAAAARR

For det er første mars, spøkens daaaaag.

Nevnte noen muffins? Klam muffins?

Høres bra ut.

Skrevet

... Og med det går jeg i seng! Gleder meg til å tafze dynekanten med kroppen min.

Så får Hylo, Fudge, Underbukse ooog de andre.. folka, kose seg videre. :love:

Nat-zor!

post-116754-1235870270_thumb.jpg

Skrevet

Gah, jeg har ikke peiling på hvor i forumet jeg skal poste dette spørsmålet, ettersom kategorien den faller under handler om programmering, og jeg har ikke peiling på hva slags det er. Det er et script i en text fil, og jeg lurer bare rett og slett på hva kommanden er for å loope den? og hvordan man lager en knapp for å få den til å stoppe. :)

Skrevet
Gah, jeg har ikke peiling på hvor i forumet jeg skal poste dette spørsmålet, ettersom kategorien den faller under handler om programmering, og jeg har ikke peiling på hva slags det er. Det er et script i en text fil, og jeg lurer bare rett og slett på hva kommanden er for å loope den? og hvordan man lager en knapp for å få den til å stoppe. :)

Enkelt. Skaff en miksmaster eller lignende, og align den slik at den trykker på enter-tasten regelmessig. Deretter bare klikker du én gang på tekstfilen og setter i gang miksmasteren. For å avbryte skrur du av miksmaster'n.

Skrevet (endret)
OH SNAP!! IKKE LURT Å SPISE INDISK NÅR DET ER FØRSTE GANG MAN SPISER PÅ OVER EN UKE! BRB, HAR EN DATE MED DOSKÅLA!

Kan jeg få bli med inn?

Væææær så snill?

EDIT: Åååååååå. :(

Det var den kvelden. Sukk. Går og legger meg jeg, kan være det samme nå.

Sukk.

Endret av Binko
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det gir meg perfekt anledning til å lage alteret der jeg hyller deg Slasken! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...