Skarstard Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hvorfor reset-et du countern idag da? Lite flatterende innhold i listen når det gjaldt artister kanskje? :-P Man kan si at den var i litt for stor grad preget av sære spillelister som har stått på over natten og forskjellig pod-casts. Jeg tror faktisk mine to toppartister var The New England Skeptical Society og WCRadio. Endret 20. januar 2008 av Skarstad
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Spilt på 4 fotballkamper, og alle ser ut til å gå inn. Jamen. Jeg fatter ikke det der, jeg. Altså. Neeeei, oddsen er forvirrende. xD Erm 4 kamper. Jeg skal tippe hvem som vinner i alle 4. Klarer jeg det vinner jeg ca 8 ganger innsatsen min .
Nie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Erm 4 kamper. Jeg skal tippe hvem som vinner i alle 4. Klarer jeg det vinner jeg ca 8 ganger innsatsen min . Jamen, er det ikke sånn. Man må tippe på alt mulig rart da? Sånn, spillerene, hvem får første mål osv? Eller roter jeg sånn, helt totalt nå? x)
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Man kan det og om man vil. Men det enkleste er bare å tippe hvem som vinner.
Nie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Da har jeg lært noe nytt i dag. x) Og sånn, totalt btw, Alastor, om du har vært på forsiden av dagbladet/vg noengang?
Nie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ånei. Ok. x) Du var det i drømmen min i natt, skjønner du. Det var derfor du muret (ja, muret) SO-folkene inne i SO-trådene, for at de ikke skulle finne det ut. xD
Fisker Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Blærk. Familieselskap om 50 minutter Familieselskap er kos. Var i 70-årsdagen til mormor i går, og det var fryktelig hyggelig. Pluss gode kaker.
WheelMan Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Blærk. Familieselskap om 50 minutter Familieselskap er kos. Var i 70-årsdagen til mormor i går, og det var fryktelig hyggelig. Pluss gode kaker. Er liksom kakene som gjør det
Tunky Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Familien kommer etterpå for å spise bløtkake, snickerskake og kanelboller. Også kommer de for å gi meg penger..
Nie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg liker ikke kaker^^. Jeg... Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er målløs. oO Familien kommer etterpå for å spise bløtkake, snickerskake og kanelboller. Også kommer de for å gi meg penger.. Det er nå du løper til vinduet, stiller deg og titter ut, maser i ett sett på din mor "mamma, mamma, kommer de snaaaart?", og gleder seg maks. x)
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hei hei! Er ny her, så jeg tenkte bare å stikke innom og hilse på.
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Faen >< Hver dag de siste dagene nå har jeg sagt jeg skal stå opp 12. Vekkerklokkene står på 12. En ved øret, en ved enden av rommet. Jeg våkner 12, føler meg frisk og rask, skrur av vekkerklokkene, legger meg igjen, våkner et par timer etterpå og føler at nå skal jeg stå opp, innbiller meg at jeg står opp og gjør ting, våkner rundt fire. Evt. om jeg ikke legger meg etter å ha skrudd av vekkerklokkene, står jeg opp, går i dusjen / mekker frokost og sovner enten stående i dusjen eller sittende i stolen over maten :< edit: Hei til Yvonne og velkommen skal du være ^^ Endret 20. januar 2008 av Datasmurf
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hei hei! Er ny her, så jeg tenkte bare å stikke innom og hilse på. Hallo på deg
Nie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hei hei! Er ny her, så jeg tenkte bare å stikke innom og hilse på. Væææælkommen tel baaaaaarne TV! =D (Tho, unger burde virkelig ikke lese her, sånn, når jeg tenker meg om. xD)
WheelMan Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Familien kommer etterpå for å spise bløtkake, snickerskake og kanelboller. Også kommer de for å gi meg penger.. Jeg hadde glatt gjort det hvis jeg fikk snickerskake og penger
Nie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Kanskje for 5 år siden. Innenfor kategorien "få penger" vokser man aldri opp. x)
Anbefalte innlegg