Alastor Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg foretrekker det litt enklere...Jeg skjønner meg ikke på folk som bruker spillelisten som musikkblibliotek. oO Hva er galt i det? Jeg har alt i en kompakt rulleliste og kombinert med klisterhjerne og J-funksjonen har jeg alt jeg trenger. Musikkbibliotek er STORE, trege og man kan ikke surfe og lese forumet mens man blar i musikken .
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) NgZ, det er jo så enkelt og praktisk ^^ edit: Fullstendig enig med Alastor! Endret 19. januar 2008 av Datasmurf
Nie Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) ..Jeg føler jeg ikke burde klage over at mamma sa "Kan du ikke holde håret på siden på en lengde på fire-fem millimeter? Du kler det. Og jeg syntes ørene dine er store nok nå" i dag, jeg da...Men jeg gjør det allikevel. Og de skal bli større ...Hun sier however at jeg ikke får pierce øyelokkene Jada, gni det inn. Edit: Unnskyld, ikke meninga å dobbelposte. x) Endret 19. januar 2008 av Nie
dismayed Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Som i sender den stygge blikk jevnlig? Japp. Så snart jeg får meg jobb så skal jeg stikke så jævlig hull på kroppen min, BARE for å irritere henne. x) Så snille de er med hverandre..
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Men jeg VIL ha piercinger i øyelokkene. Eller. Egentlig ikke. Det ville skremt vettet av Bazukh, og hun hadde hatet meg.
Nie Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Så snille de er med hverandre.. Hun er kjerring, jeg misliker henne. Prøver faen så hardt hun kan å gi meg dårlig samvittighet, hele tida. Og prøver å bestemme over MIN kropp. Vel. NEI, det kan hun GLEMME. oO Men jeg VIL ha piercinger i øyelokkene. Eller. Egentlig ikke. Det ville skremt vettet av Bazukh, og hun hadde hatet meg. Og jeg hadde aldri mer kunnet sett deg i øynene. x)
dismayed Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Men jeg VIL ha piercinger i øyelokkene. Eller. Egentlig ikke. Det ville skremt vettet av Bazukh, og hun hadde hatet meg. Det virker veldig forstyrrende å ha Må være sinnsykt irriterende å ha piercing i øyelokkene?
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Men jeg VIL ha piercinger i øyelokkene. Eller. Egentlig ikke. Det ville skremt vettet av Bazukh, og hun hadde hatet meg. Hvordan blir det egentlig seende ut?
dismayed Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hun er kjerring, jeg misliker henne. Prøver faen så hardt hun kan å gi meg dårlig samvittighet, hele tida. Og prøver å bestemme over MIN kropp. Vel. NEI, det kan hun GLEMME. oO Det med dårlig samvittighet, vel, kjenner meg veldig igjen -__- Foreldre kan være.. teite til tider.
Nie Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Det med dårlig samvittighet, vel, kjenner meg veldig igjen -__- Foreldre kan være.. teite til tider. Eller vi kan si: (Sarte mennesker bes om å ikke åpne) Forbanna idioter av noen loppebefengte aperumper som egentlig burde dyppes i et hull i isen på nordpolen før man koker dem i lava, fordi de kan være så forbaska, helvetes jævlige. Edit: JA, irritert tenåringsjente, det er det jeg er. xD Endret 19. januar 2008 av Nie
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Men jeg VIL ha piercinger i øyelokkene. Eller. Egentlig ikke. Det ville skremt vettet av Bazukh, og hun hadde hatet meg. Hvordan blir det egentlig seende ut? Sånn.
dismayed Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Men jeg VIL ha piercinger i øyelokkene. Eller. Egentlig ikke. Det ville skremt vettet av Bazukh, og hun hadde hatet meg. Hvordan blir det egentlig seende ut? Edit: åååå, Becca kom før meg Endret 19. januar 2008 av dismayed
Skrollan Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Sånn. Det så vondt ut :S Jeg har lyst på i leppa jeg
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det med dårlig samvittighet, vel, kjenner meg veldig igjen -__- Foreldre kan være.. teite til tider. Eller vi kan si: (Sarte mennesker bes om å ikke åpne) Forbanna idioter av noen loppebefengte aperumper som egentlig burde dyppes i et hull i isen på nordpolen før man koker dem i lava, fordi de kan være så forbaska, helvetes jævlige. Edit: JA, irritert tenåringsjente, det er det jeg er. xD Nei, foreldre er jo ikke irriterende i det hele tatt. Jeg er så glad for at jeg ikke er 18 år, for jeg ELSKER at de kan bestemme over meg. <3333
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har to i leppen Fem tilsammen i ørene. Brystvorten (kun den ene) og to i tungen. Øyelokk er en mulighet. Anti-eyebrows kommer. Fourchette. Nummer 3 i leppen. Flere i ørene (og større i ørene). Andre brystvorten. Surface ved tragus. Knuckles og prayers er en mulighet. Pluss en haug med tatoveringer/scarifications.
dismayed Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det med dårlig samvittighet, vel, kjenner meg veldig igjen -__- Foreldre kan være.. teite til tider. Eller vi kan si: (Sarte mennesker bes om å ikke åpne) Forbanna idioter av noen loppebefengte aperumper som egentlig burde dyppes i et hull i isen på nordpolen før man koker dem i lava, fordi de kan være så forbaska, helvetes jævlige. Edit: JA, irritert tenåringsjente, det er det jeg er. xD haha, ja.. kanskje det var å ta litt i? Men, Jeg gleder meg veldig til å flytte ut til sommeren
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det hadde jeg også lyst på, Skrollan. Mamma strittet i mot og jeg trodde aldri hun skulle la meg gjøre det. Men neida, jeg fikk viljen min til slutt. UTEN å mase =D. Det ble ikke slik jeg hadde tenkt det likevel da..litt trist egentlig. Må tenke mer over saken (god grunn).
Anbefalte innlegg