Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Herre ...

Jeg skjelver som faen. Gjort siden jeg begynte å drikke vann igjen for første gang på lenge (januar sikkert).

Tror det er et tegn på at jeg drikker for mye brus, nektar og sprit, eller at noe er galt med vannet vårt, men siden det bare er jeg som blir påvirka, er det nok at kroppen min reagerer på noe ukjent og sunt :p

Jeg heller også i meg uforsvarlige mengder brus, juice og sprit, og kan ikke si at jeg skjelver nevneverdig mer enn før.

Endret av Quicko
Skrevet
Herre ...

Jeg skjelver som faen. Gjort siden jeg begynte å drikke vann igjen for første gang på lenge (januar sikkert).

Tror det er et tegn på at jeg drikker for mye brus, nektar og sprit, eller at noe er galt med vannet vårt, men siden det bare er jeg som blir påvirka, er det nok at kroppen min reagerer på noe ukjent og sunt :p

Jeg heller også i meg uforsvarlige mengder brus, juice og sprit, og kan ikke si at jeg skjelver nevneverdig mer enn før.

Det skjer tydeligvis bare meg i dette huset og bare nå når jeg drikker vann.

Har ikke prøvd å stoppe, for jeg er så evig tørst, noe jeg blir av vann (ja, jeg er motsatt, jeg blir tørst av vann, og tølse av brus).

Skrevet (endret)
Tølse er et fantastisk ord!

Et godt synonym for utørst og et ord som rimer på pølse. Hva mer kan du ønske deg?

Tørst og tølse.

Sulten og mett.

Genialt. Er så lei av å se folk som spør om ord som rimer på pølse, så håper ordet blir implementert fort.

Jeg er sulten, og har ikke noe kjøtt i kjøleskapet. :cry:

Endret av Quicko
Skrevet
Det er kjedelig og ligner for mye på tørst.

Tølse er også kjedelig også ligner det alt for mye på pølse.

Det er meninga din furry.

Jeg har litt følelsen av at furry-beskyldninger er litt sånn som homsebeskyldninger. Sånn at de som er først med å kaste dem sannsynligvis har en side ved seg selv de ikke er helt komfortable med.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Tølse er et stygt ord.

Skrevet
Tølse er et stygt ord.

Du har rett.

Jeg har litt følelsen av at furry-beskyldninger er litt sånn som homsebeskyldninger. Sånn at de som er først med å kaste dem sannsynligvis har en side ved seg selv de ikke er helt komfortable med.

Sant. >_>

post-132512-1234829709_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...