Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du er heldig som har holder til dusjhodet. Hver gang jeg gråter i fosterstilling må jeg holde det over kroppen med den ene armen. :sick:

Endret av Quicko
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Du er heldig som har holder til dusjhodet. Hver gang jeg gråter i fosterstilling må jeg holde det over kroppen med den ene armen. :sick:

Det bare dreper hele følelsen gjør det ikke?

Skrevet (endret)

Likte stilen i avataren, selv om jokeren er veldig oppbrukt nå. Litt lættis på Halloweenfester hvor en håndfull mennesker kommer med samme kostyme, og jeg snakker ikke om naughty nurses eller playboybunnies...

Endret av Quicko
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Sånn. Da er man ferdig med å gråte en skvett eller mange =)

Men angående avataren, så begynner det å bli vanskelig å skille mellom hvem som er hvem når så mange har jokeren. Er forresten så utrolig mange dårlige copycats å se på utkledninger til The Joker :p

Skrevet (endret)
Sånn. Da er man ferdig med å gråte en skvett eller mange =)

Men angående avataren, så begynner det å bli vanskelig å skille mellom hvem som er hvem når så mange har jokeren. Er forresten så utrolig mange dårlige copycats å se på utkledninger til The Joker :p

Men min var jo den beste, ikke sant? :roll:

Endret av Wiciwato
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jaaaada. :p

Men den skiller seg kanskje litt mer ut enn en del av de andre, med litt flere elementer....som en hånd og et kort ;)

Skrevet
Jaaaada. :p

Men den skiller seg kanskje litt mer ut enn en del av de andre, med litt flere elementer....som en hånd og et kort ;)

Og litt tegneserie-effekt, ikke sant? :roll:

Skrevet

The Joker er litt oppbrukt ja. Ser jo avatarer med Joker-tema overalt. Spør du meg bør du heller gå for Batman-avatar, mer spesifikt Christian Bale som Batman-avatar. ^^

Skrevet (endret)

Lagt på en W i kortet. Nå er avataren min ekstraordinær!

edit: nå skal jeg slutte å plage dere. Natta! Søv gøtt!

Endret av Wiciwato
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jack var så absolutt den beste i den typen som Tim Burton's Batman var ment å være. Gothisk. Men i Nolan's The Dark Knight, hadde ikke Jack hatt noe som helst å gjøre. Ledger gjør en prestasjon som er verdig filmhistorie i filmen etter min mening. ;)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hah! Jeg visste hva som kom til å stå i den siste spoileren. Jeg er synsk! :D

Skrevet (endret)

Min

kjærlighet

til

hardstyle

er

umulig

å

beskrive