Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Det må du, Trondheim iz tah bomb! Edit: banan-tomat-shake er NAM! Endret 8. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2
n4w Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det må du, Trondheim iz tah bomb! Edit: banan-tomat-shake er NAM! Planen er jo å bo der et år også flytte igjen, eller bli der oppe. Har vært på utplasering her hvor jeg bor nå i et selskap som heter Carrier (kjølemontør) og har halveis allerede fått lærlingplass der. Så da blir det et år på kjølelinja i Trondeheim også får jeg se hva jeg gjør. Men banan tomat shake? Høres ikke delikat ut
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det må du, Trondheim iz tah bomb! Edit: banan-tomat-shake er NAM! Æsj...blande tomat og banan...Det er som å blande iskrem med lapskaus
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Lade ja :!: Lenge leve Blomsterbyen ( får se hvor mange som vet om den historien om Trondheim da )
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Bodde et halvt år på Lade. Og jobbet på blomsterbyen barnehage. hahahah. Endret 8. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Kan si det sånn at jeg er for kjent i Trondheim hos noen :!:
n4w Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Bodde et halvt år på Lade. Og jobbet på blomsterbyen barnehage. hahahah. Lade? Skolen jeg skal begynne på heter laderjarlen eller noe sånt.
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Trondhjem meg her og Trondhjem meg der, kom til Steinkjer sier nå jeg! Anyways, Daniel, visste du at Stine er gravid? o_O
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Bodde et halvt år på Lade. Og jobbet på blomsterbyen barnehage. hahahah. Lade? Skolen jeg skal begynne på heter laderjarlen eller noe sånt. Hahahahhahahaha. Vaage: Ja, det gjorde jeg. (im not the father)
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Ah, figures, dere er jo i slekt og greier. Espen av alle folk, jeg har møtt smartere mennesker, Stine f.eks. Oh well ... "We found you a potential match on SpeedDate. Leile is 32 and from Snåsa, Norway." Yeah, absolutt! *lure på hva søren SpeedDate er som spammer meg om potensielle matcher hele tiden*
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Har litt erfaring fra damer fra Snåsa, do it! Fins verre en Espen ut i verden,Sjur.
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Go for it Smurfen, kanskje du får deg en kvinnelig Smurf Eller så går du rett for Snåsa-mannen:grin: Endret 8. januar 2009 av Fluesopp
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Bodde et halvt år på Lade. Og jobbet på blomsterbyen barnehage. hahahah. Lade? Skolen jeg skal begynne på heter laderjarlen eller noe sånt. Ha ha *ler* GL HF Uff, Ladejarlen ... Ja ja, finnes verre VGS i Trondhjem Har litt erfaring fra damer fra Snåsa, do it! Fins verre en Espen ut i verden,Sjur. Du som meg, er med andre ord ganske skeptisk til kvinnfolk fra nordafor Steinkjer. Det være seg Snåsa, Grong, Namsos eller Høylandet :| Klart det gjør, men det gjør ham ikke direkte beste valg av fedre. Så klart har vi jo Roy Anders også Han slår vel Espen, men likevel. Du vet, Hanna og jeg prøvde å lære Espen norsk en lengre periode da han stadig vekk flørta med Hanna og sendte henne meldinger i hytt og gevær, hjalp lite. Og Stokkan gikk elektro med fyren og kunne fortelle at han var den minst smarteste i klassen Fluesopp, hjertet mitt banker for ei på skjerma avdeling på Østmarka, så neppe ...
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Bra og høre, du risikerer og bli voldtatt hvis du drar på lander
n4w Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Ha ha *ler* GL HF Uff, Ladejarlen ... Ja ja, finnes verre VGS i Trondhjem Jeg tør nesten ikke spøre, men hva vil det si?
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Bra og høre, du risikerer og bli voldtatt hvis du drar på lander Kan jeg tenke meg Derfor holder jeg meg til jenter med rosa hår
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Idiotiske buss! En halvtime forsinka. Så jeg har stått ute og frysi meg skakk nå. Eneste fordelen er at brus jeg kjøpte har rullet å bli litt kjølig. Also: Brev fra Staten Innkrevingsentral! Yaaaaaaaaaaaay!
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Bra og høre, du risikerer og bli voldtatt hvis du drar på lander Kan jeg tenke meg Derfor holder jeg meg til jenter med rosa hår Idiotiske buss! En halvtime forsinka. Så jeg har stått ute og frysi meg skakk nå. Eneste fordelen er at brus jeg kjøpte har rullet å bli litt kjølig. Also: Brev fra Staten Innkrevingsentral! Yaaaaaaaaaaaay! Så du rullet brusen helt til den ble litt kjølig? Smurfen: Rosa hår? Svart hår og som går mer og mer over til rødt på tuppene( der skal det være sikkelig rød)
Anbefalte innlegg