Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er en venn da :p .
Whatever. Jeg fikk 85 kr for å kjøpe en sixpack til en stygg liten unge en gang. ^^

Så du mener man skal ta å tjene på venner?

Det kommer vel egentlig ikke på tale :p .

Vennepris = billig. Kunne kanskje tenkt 50kr, men hvorfor 50kr av en kamerat? det er da ingenting. Bare å gi bort om han trenger det mer enn deg

Nå er jeg kun 15 år så da er 50 kroner penger det også.

Skrevet
Nei, derfor var det ikke så interessant å diskutere hva du skulle ta for det lenger. :p
Skrevet
Er en venn da :p .
Whatever. Jeg fikk 85 kr for å kjøpe en sixpack til en stygg liten unge en gang. ^^

Ja, tar 500kr i måneden for at folk skal få være vennene mine jeg :)
Skrevet
Nå er jeg kun 15 år så da er 50 kroner penger det også.

En fanta, baguett og en sjokolade i storefri :wee: når jeg tenker meg om så var det annerledes på den tida ja *savn*

Ja, tar 500kr i måneden for at folk skal få være vennene mine jeg :)

Funker det med 445,50?

Resten kan betales med "tjenester" :innocent:

Skrevet
Resten kan betales med "tjenester" :innocent:

Om jeg må betale med tjenester nekter jeg å betale mer enn 440,- i cash! :p

Hvis du gjør en god jobb så skal det gå greit under tvil

Du er så løs. :-|

Fler som vil bli venn sa du? :evil:

Skrevet

Haha og lol!

En fyr på skolen svelget 4 batterier for å slippe unna en prøve! Det første satte seg fast i spiserøret, og resten satt fast over det. Nå er han på sykehus. Går vist bra, men still. Brødhue.

Skrevet
Haha og lol!

En fyr på skolen svelget 4 batterier for å slippe unna en prøve! Det første satte seg fast i spiserøret, og resten satt fast over det. Nå er han på sykehus. Går vist bra, men still. Brødhue.

Han slapp prøven da :)

Skrevet (endret)
Haha og lol!

var vellykket da... han slapp jo faktisk prøven :)

edit: to late :(

Endret av Espen pai
Skrevet

Synes det er en ganske dum ting å gjøre jeg, da. Tror det er ganske kjipt å få batterier i magen f.eks.

Men joda, han er vel fornøyd :tease:

Skrevet
Haha og lol!

Hadde vært gøy om han hadde fått de i magen, og batterisyre og magesyre hadde blitt gode venner. Da hadde han sluppet prøver resten av livet. :devil:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...