Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Er du fra bergen? Da kunne jeg hentet deg på scooteren min? ;)

Hun skal til Bergen en helg i februar.

EDIT: En helg, ikke en elg.

Endret av Eplefe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
" hei, jeg heter Lise.. og jeg.. ehm.. møtte datra di på et nettsted.. nei, ikke nettby, men diskusjon.no.. hun sa seg villig til å gi ut nr ditt, i håp om at du hadde giddi å henta meg på byen? Vel.. nå har det seg sånn at jeg er stuck midt i sentrum, og skal oppover en veldig bratt vei som jeg ikke makter i høye hæler.. Så du skjønner sikkert hvor jeg vil hen... "

Er du fra bergen? Da kunne jeg hentet deg på scooteren min? ;)

Følger du ikke med? Jeg skal til Bergen 8 feb til 11 feb for å drekka.. og så skal faren til eplefe hente meg :D Eller duuuu ;)

Skrevet
Var det ikke på vei hjem du skulle ha skyss?

-"Jeg vil bli shøørt hjem nååååååå!"

-"?"

-"Rbcka sa d var greit å ringe. Hente meg?"

:p

Skrevet

-"?"

jooo? På vei hjem fra byen ;) Alltid like suksess å feste i bergen føler jeg. Sovna på burgerking en gang da.. den som ligger i gata til venstre for den greia midt i sentrum.. Den åpne plassen liksom.. Der sov jeg oppå tre venninder i 10 min, helt til en random fyr kom å spiste av chipsen min... !

Skrevet

Åh, jeg vil også til Bergen.

Dog ikke har jeg penger, og ikke har jeg noen å dra med.

Eller tid. Nærmeste jeg kommer tid, er vinterferien, og da har jeg lovt å komme til farmor i Stavanger :p

Skrevet

-"?"

jooo? På vei hjem fra byen ;) Alltid like suksess å feste i bergen føler jeg. Sovna på burgerking en gang da.. den som ligger i gata til venstre for den greia midt i sentrum.. Den åpne plassen liksom.. Der sov jeg oppå tre venninder i 10 min, helt til en random fyr kom å spiste av chipsen min... !

Hahahaha xD

Ammagad, Burger King. :love:

Det der skjedde med meg, bare at jeg var VÅKEN da fyren begynte å spise chipsen min xD

Skrevet (endret)

Eller tid. Nærmeste jeg kommer tid, er vinterferien, og da har jeg lovt å komme til farmor i Stavanger :p

Stavanger er en fin by da :)

Eplefe: JA, jeg våkna da han grep etter burgern! DON'T TOUCH MAH FOOD!

Endret av Lise04
Skrevet

Apropo henge med noen forum brukere. Jeg skal til stavanger/Sandnes på lørdag. Hvis det er noen forumbrukere i det området jeg skal(er ikke sikker på hvor, skal bare støtte en venn på en date :ermm: ) så si ifra :)

Skrevet

Stavanger er en fin by da :)

Jeg vet, det er min favorittby, både i Norge, Norden, Europa og verden generelt ^^

Skrevet
Neste gang jeg er i bergen skal jeg henge med Eplefe!

Fordi du digger meg og jeg er evig genial, sant? :wee:

Jaa.. Eller.. kjenner ikke så mange der! ;)

Neinei, du digger meg og jeg er evig genial. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...