Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Hvorfor er jeg egentlig på nettby? For et spesielt nettsted Oo. Er ei jente som snoker rundt på profilen min for tiden. Så jeg var inne på hennes, og fant ut at hu faktisk har unge. Jenta er 17 og oppfører seg som en tolvåring på speed. Fatter ikke at naturen faktisk lar så unge (og dumme) mennesker få barn.

Menneskets genpool inneholder en del defekter.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare glad jeg ikke er registrert noen plass lenger . slipper alt stresset med 10.000 nye beskjeder. samt det å bli paranoid over nettby . plutselig har du 20 nye som har snoket på profilen din..

Nettby dyrker spionen i folk . klarer meg fint uten

Skrevet
Er så glad jeg meldte meg ut av både Nettby og Facebook for årevis siden :) Så slipper jeg snoking på min profil samt at jeg ikke snoker på andre sin profil.. aahh

Nettbyen min er ikke mye ibruk, kun når jeg får beskjed om å sjekke profilen til retards.

Face brukes, tidsfordriv.

Skrevet
Hvorfor er jeg egentlig på nettby? For et spesielt nettsted Oo. Er ei jente som snoker rundt på profilen min for tiden. Så jeg var inne på hennes, og fant ut at hu faktisk har unge. Jenta er 17 og oppfører seg som en tolvåring på speed. Fatter ikke at naturen faktisk lar så unge (og dumme) mennesker få barn.

Er ikke du 17 i et par uker til elns? :p

Fordi Nettby, Facebook, Hoffspace, Myspace, Twitter, Vampirefreakz etc = :love:

Skrevet

Lol, leste feil, trodde det sto "fant ut at hu faktisk er en unge" :p

Raude, klart det.

Shitkids er overalt på internett. Det har det alltid vært, kan ikke komme unna de.

Og de fikk sin straff og alt ble bra, og Nettby er fortsatt bedre enn forumet når det kommer til å finne chicks ;D

Skrevet

Det har skjedd meg like 4-5 ganger på Nettby, 6-7 ganger på Blink, en gang på dette forumet og 4-5 ganger på et annet forum, samt gudene vet hvor mange ganger ellers og hvor mange jeg ikke har oppdaga enda :p

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Lurar på kvifor, smurf. :hmm:

Endret av Slettet+9871234
Skrevet

Milanjo, du som meg.

Raude, det er vel ikke det at jeg har profiler over alle hauger, mer det at jeg gir faen i alt som heter sunt nettvett og har fullt navn og adresse og mail-adresser og alder og alt mulig av informasjon liggende rundt om på nettet :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...