Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, men egentlig blir det jo 2,4... og det er jo ganske stor forskjell hvis det er så lite vi snakker om :p

Uansett blir det 2 om vi runder av etter vanlig standard, som WhiteKnight nevner.

Skrevet (endret)
Fikk 4/5 på musikkprøve idag! Hurray.

Yay! Jeg har matteprøve i morra om sannsynlighet... Hurray....

Da får jeg vel teste deg da. Hvis det er ti kuler og to poser. Hvor sannsynlig er det at 3 kuler faller oppi samme pose etter hverandre?

Sirslask: Hva gjorde dere for noe?

Endret av Wiciwato
Skrevet
Ja, men egentlig blir det jo 2,4... og det er jo ganske stor forskjell hvis det er så lite vi snakker om :p

Uansett blir det 2 om vi runder av etter vanlig standard, som WhiteKnight nevner.

Ja, ok da.

Siden alle er så flinke i matte, dere har ikke lyst til å hjelpe meg med sannsynlighet da?

Fikk 4/5 på musikkprøve idag! Hurray.

Yay! Jeg har matteprøve i morra om sannsynlighet... Hurray....

Da får jeg vel teste deg da. Hvis det er ti kuler og to poser. Hvor sannsynlig er det at 3 kuler faller oppi samme pose etter hverandre?

Eeeehm... Hva er sannsynligheten for at de faller i hver da?

Skrevet
Nå var det vel jeg som skulle teste deg da.

Ja, men hvis det er større sannsynlighet for at kulen faller i en pose enn en annen så funker det ikke helt...

Skrevet
Nå var det vel jeg som skulle teste deg da.

Ja, men hvis det er større sannsynlighet for at kulen faller i en pose enn en annen så funker det ikke helt...

Samme det. Kaniner trenger ikke matte.

Later!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Mattetentamen is over!

Skrevet

Pirke, kanskje de har fjernet tilsammen 0,4 brød utifra de resterende? :)

Skrevet (endret)
Samme det. Kaniner trenger ikke matte.

Later!

Jo! Vi må regne ut hvor mye mat vi skal ha hver dag, og hva sannsynligheten er for at vi får barn ved første parring er. :)

Endret av b-real
Skrevet (endret)
Jo! Vi må regne ut hvor mye mat vi skal ha hver dag, og hva sannsynligheten er for at vi får barn ved første parring er. :)

må ikke kaniner trene med da? sånn viss dei skal ha spise konkurannse?

Endret av b-real
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...