Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje hun/han/det er en spamzombiebot. :ermm::ermm:

:)

Jeg tenkte jeg at jeg kunne skrivd: "stryk det som passer", men du gjorde det for meg.

THÆNK U.

Skrevet (endret)
Hei alle sammen :) Hvordan går det med folket?

Nora beibi! :D

GTA IV sendes ifra absoluttspill.no idag, så da har jeg det nok i morgen tidlig. :o

Edit, kanskje ikke tidlig, men senere på dagen.

Endret av FluffyPinkSheep
Skrevet

Er bare et spill som duger i disse juletider, og det er Mirror's Edge. Spillet (Uteområdene riktignok) er stort sett hvite, med en dæsj rødt i. XP

Skrevet
Å si "fail" bryter med julestemningen. Må ikke bruke slike negativt ladde ord. Handler ikke julen om å være hyggelig med hverandre da?

Julen handler også om snop, men det innlegget var fortsatt alt for sukkersøtt for min smak.

Skrevet
Å si "fail" bryter med julestemningen. Må ikke bruke slike negativt ladde ord. Handler ikke julen om å være hyggelig med hverandre da?
Nei. Den handler om aquavit, konjakk og stekt gris for min del.
Skrevet
Nei. Den handler om aquavit, konjakk og stekt gris for min del.

Vel, hver sin mening. For min del handler ikke julen om en skit. Jeg er vel med på familiebesøkene for familiens del (og gir andre presanger). Men selv legger jeg ikke noe mening i juletiden. Den kommer og den går. Ganske enkelt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...