Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre her som er klar med juleavatar til i morgen? Kanskje noen som allerede har lastet opp juleavataren? Blir i hvertfall morsomt å se om folk greier å få laget litt julestemning på forumet. Juleavatar-konkurransen begynner jo også snart. :)

Skrevet (endret)

Tja, synes Ballus var ålreit nick jeg.

Og folk som skifter nick hele tiden er jo umulig å kjenne igjen på forumet.

Endret av Snorre
Skrevet
Kunne du ikke gått tilbake til den avataren, forresten?

Neh, no need. Forandring er kos.

Men, da stakk jeg. Adjø!

For meg vil du alltid være Demille, evt. Mirna.

Snorre, jeg vet ikke om jeg orker å gjøre noe julete ut av dragen altså :p

Skrevet

You make a valid argument there Computersmurfen. Men nei, du kan jo alltids skifte dragen ut med noe julete og skifte tilbake til dragen etter julen er over? Noe slikt jeg har i planene. Dog, jeg går tilbake til mitt gamle Calvin&Hobbes-image. :)

Skrevet
Noen andre her som er klar med juleavatar til i morgen? Kanskje noen som allerede har lastet opp juleavataren? Blir i hvertfall morsomt å se om folk greier å få laget litt julestemning på forumet. Juleavatar-konkurransen begynner jo også snart. :)

Jeg har julesokkavatar ^^

Skrevet

Da tjuvstarter jeg noen minutter med min juleavatar. PS, jeg forbinder julen (som er en vikingsk feiring av vintersolverv) med snø og snømenn mer enn julenisser. Også liker jeg Tommy og Tigern vanvittig godt. :)

Skrevet
Da tjuvstarter jeg noen minutter med min juleavatar. PS, jeg forbinder julen (som er en vikingsk feiring av vintersolverv) med snø og snømenn mer enn julenisser. Også liker jeg Tommy og Tigern vanvittig godt. :)

den støtter den . stort fan av tommy og tigern.

og snømenn er kule :xmas:

Skrevet

Hm, får rote litt på eksterndisken og se om jeg finner juleavatar fra i fjor. Har ikke fått laget noe nytt i alle fall.

Skrevet

Vurderte å lage en avatar av en dino med snøball fra TogT. Men kvaliteten på bildefilen var for dårlig og fargene for blasse. :\ Men denne avataren er nok bedre uansett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...