Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

har også sett vann slå ned et hus.

Skrevet (endret)

Jeg synes det så ut som en artig og overfladisk filmopplevelse. The Day after Tomorrow hadde bedre CGI though..

Edit:

Edit: 2

http://www.imdb.com/title/tt1190080/

Hmm, kanskje dette kan bli et positivt tilskudd til post-apokalypse-sjangeren? Har vert dårlig med nykommere i den sjangeren de siste årene..

Endret av fargoth
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)
har også sett vann slå ned et hus.

Lang livserfaring du.

Lang nok. Håper den blir lengere.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

High Teck Message Lolipop?

Skrevet

Fargoth: Bra du la den der i youtube-form (for de gretne som hater QT), men man får ikke samme inntrykket av det.. Mye bedre kvalitet på QT-linken min. Tror det er HD til og med.

Skrevet (endret)
Fargoth: Bra du la den der i youtube-form (for de gretne som hater QT), men man får ikke samme inntrykket av det.. Mye bedre kvalitet på QT-linken min. Tror det er HD til og med.

Joda, men for de fleste er det vel godt nok for å danne seg et inntrykk av hva det hele går ut på. Forøvrig må du være en enorm fan av survival/apocalyptic -sjangeren siden du ser slik frem til filmen?

Endret av fargoth
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

En CGI-film er og blir akkurat det.

Skrevet
Ikke fan i det hele tatt, men av film ja. Veldig. Men denne så virkelig fet ut.
Jeg har lyst på flere filmer satt til romerriket samt 28 months later. Isteden pøser Hollywood ut møkk i store kvantia.
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det har de gjort lenge nå. Litt trist..=\

Skrevet
Ikke fan i det hele tatt, men av film ja. Veldig. Men denne så virkelig fet ut.
Jeg har lyst på flere filmer satt til romerriket samt 28 months later. Isteden pøser Hollywood ut møkk i store kvantia.

Jeg liker å se mye "Ukjent", men såklart litt Disaster-hollywood iblant.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...