Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gutter med ekte kakesmak! :love:

Skal vi sette oss på bordet innerst i hjørnet? Der ved vinduet? *hodte hånda til*

Men ... Hvis du holder hendene mine, kan jeg jo ikke spise! :dontgetit:

Top 5 kaker:

Napoleonskake

Brownies

Sjokoladekake

Gulrotkake

Sitronkake

Skrevet

I give to you! Baka denne til en venn av meg sin bursdag! It was omnomnomnom. :love:

AND I ARE EVIL!

"Brukt vedleggsplass 6.66mb"

Skrevet
Eplefe: den Cashtskjorta jeg kjøpte for en stund siden koster 5 pund der nå. Kjøp den. Den er bæst^^

Jeg har nettopp brukt 300 kroner på blekning og 250 kroner på cybergoggles og 5k på klær ellers. Ikke frist meg.

Skrevet
Men ... Hvis du holder hendene mine, kan jeg jo ikke spise! :dontgetit:

Ikke sånn, vennen. :)

Å det var bra ;) Var redd du skulle distrahere meg, holde hånden min, for så å stjele kakestykket mitt!

Skrevet (endret)
Eplefe: den Cashtskjorta jeg kjøpte for en stund siden koster 5 pund der nå. Kjøp den. Den er bæst^^

Jeg har nettopp brukt 300 kroner på blekning og 250 kroner på cybergoggles og 5k på klær ellers. Ikke frist meg.

3349468m.jpg

Jaja *Film*

Hei aidskake^^

Endret av Ø.B.
Skrevet
Darn it! Jeg vil egentlig ha GH3 til Xbox, med gitar, men det er jo ingen som har det inne.

Er det nå jeg skal fortelle om hvor gøy det var å spille In Flames på hard just nu på boxen min?

Skrevet
Å det var bra ;) Var redd du skulle distrahere meg, holde hånden min, for så å stjele kakestykket mitt!

Men da har jeg ikke noen å ha kake-date med ;)

Dessuten er jeg ikke så slem, jeg er egentlig ganske snill.

Skrevet
Darn it! Jeg vil egentlig ha GH3 til Xbox, med gitar, men det er jo ingen som har det inne.

Å, jeg er dritgod på gitarhero! :thumbup:

Skrevet

3349468m.jpg

Jaja *Film*

Hei aidskake^^

Link for helvete, LINK!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...