Lakus Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Rødt er ikke dødt. Kanskje vi skal velge gult? Gult er jo kult og dermed får vi med oss flere. Men ser ut som the regulars er tilbake. Damn you all!
chokke Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Tell me about it.Vi hadde en sånn eksamen i mars :| Død og pine sier jeg bare ... En større PHP-oppgave med penn på papir ... *grøss* Missunder deg ikke. Var heldigvis forholdsvis lite avansert, funksjoner og litt matematiske formler, men gud så vanskelig det var å holde tunga rett i munn når det gjaldt innrykk, kolon, og gangetegn (*). Fy fader, glad det er over enn så lenge .
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Vår var avansert nok så det holdt. Vel, en av PHP-oppgavene i alle fall. XHTML-delen og CSS-delen gikk helt greit, men det var flere som hadde større problemer med PHP-delen. Og selv om de to førstnevnte telte mer enn sistnevnte, måtte man klare minst én av oppgavene i PHP-delen for å stå. Jeg klarte de ikke. Irriterende nok. Hadde nok glemt min andel innrykk og diverse tegn. Gah ><
chokke Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Brrr, oppkjøring om ikke altfor mange timene . Drøbak om noen lurer.
Bramle Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Bagh. "HALLO SNILLE SØNN, PLUTSELIG KOMMER VI PÅ BESØK!" Og vips må jeg tidlig opp i morgen for å rydde og ordne og ditt og datt og det som verre er. Jeg har det hardt.
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Bagh. "HALLO SNILLE SØNN, PLUTSELIG KOMMER VI PÅ BESØK!" Og vips må jeg tidlig opp i morgen for å rydde og ordne og ditt og datt og det som verre er. Jeg har det hardt. Er det ikke greit å ha det ryddig, da?
binko Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Introen til X2 var mye, mye dårligere enn jeg husket. Det er vel strengt tatt filmen og. FilmenE. Ammagaawd.
Bramle Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Er det ikke greit å ha det ryddig, da? Ryddig eller enklere enn rent.
binko Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hei pusur.. Du vet, vi er alene.. ungene er AFK.. How about we get kinky..? EDIT: Nevermind. Storm har litt fine patter, forresten. Electrifying.. Endret 7. oktober 2008 av Binko
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Alex Gaudino - Destination Calabria herregud, vanedannende. *loop*
KKake Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Dusje nå, og dusje for andre gang i dag, eller dusje i morgen tidlig, og dusje to ganger i morgen også (gym.. )?
binko Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Leftfield, drittsang, sorry. Trance funker ikke. Catchy, men av prinsipp skrur jeg av med en gang. Kakzor: Ikke dusje før i morgen i gymtimen imo. Daniel: *hive kasse vekk-i-morgen til*. Eller halspastill. Endret 7. oktober 2008 av Binko
KKake Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Binko: Er jo et alternativ det også, men da føler jeg meg så skitten frem til etter gymmen og kommer ut av min "dusjrytme" (enten dusje hver kveld, eller hver morgen).
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) I dont use drugs. Halspastillen kan jeg godt ta da. Takk Endret 7. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Leftfield, drittsang, sorry. Trance funker ikke. Catchy, men av prinsipp skrur jeg av med en gang. Du kalte det for "trance". 'Nuff said
binko Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jaha? Det er ikke trance? Det har du kanskje rett i. Hva går det som? Sampling, boobflashing, nolyrical noise? Ikke noe musikk jeg setter pris på nonetheless.
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jaha? Det er ikke trance? Det har du kanskje rett i. Hva går det som? Sampling, boobflashing, nolyrical noise? Ikke noe musikk jeg setter pris på nonetheless. Hårsår? "Å hei! Du liker den låta der ja? Da kommer jeg og slenger dritt om den sånn at du føler deg skikkelig "digg", hva? Høres ut som en god idè". House heter det.
henbruas Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Binko: Er jo et alternativ det også, men da føler jeg meg så skitten frem til etter gymmen og kommer ut av min "dusjrytme" (enten dusje hver kveld, eller hver morgen). Samme opplegg som meg. Det vil si, jeg gidder sjeldent å dusje om kvelden, for da bruker jeg en ekstra bokser. Bortsett fra det er det greiere, spesielt nå om dagene når jeg er så fryktelig trøtt.
KKake Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Binko: Hvis du ser på Destination Calabria som trance, stikk innom denne siden her. Pusur: Ja, blir vel noe av det samme da.. Frister egentlig mest å dusje om kvelden, for da kan jeg sove et kvarter lengre (og når man egentlig skal opp 05:45 så er det å sove et kvarter ekstra gull verdt). Men til gjengjeld, en morgendusj vekker meg jo litt. Så det lille dusjproblemet mitt er egentlig et lite dillemma Endret 7. oktober 2008 av Kong _Kake
Anbefalte innlegg