Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe... OK... Tar den på min kappe! Bare følte det måtte ut! Det er virkelig IKKE slike forkortelser som jeg pleier å legge i min munn! Beklager! Det var umodent av meg! ;)

Edit: Det var vel egentlig en liten ironisk undertone jeg ga et forsøk på! ;)

Endret av hagengutten
Skrevet
Kan du vise til hva du sikter til? Tok ikke den, jeg!

Bedre at en bruker bruker internettforkortelser (til "useriøs" bruk) som lol, wtf osv osv osv enn fornavn på personer vi (jeg) ikke har peiling på hvem er.

Skrevet

I see, I see... Ja, den kan jeg gå med på! Men jeg liker det ikke hvis noen fikk for seg at jeg går rundt og sier forkortelser og gaming-slang nå! Haha! For DET er noe jeg ikke gjør :p

Skrevet
WORD! Hehe ;) Har aldri riktig satt meg inn i reglene i amerikansk fotball! Virker for meg ulogisk hele sporten, men det er sikkert fordi jeg ikke har gjort noen innsats for å forstå det heller ;)

Den er ulogisk. De tar jo opp ballen med henda! I fotball!

Skrevet
I see, I see... Ja, den kan jeg gå med på! Men jeg liker det ikke hvis noen fikk for seg at jeg går rundt og sier forkortelser og gaming-slang nå! Haha! For DET er noe jeg ikke gjør :p

Bra du uttrykker deg så nøytralt.

Selv så brukes lol og wtf som tull her i gården. "Wtf liksom??!?"

Skrevet
Hehe... Ja... Jo... Helt greit for meg at folk gjør det, og jeg har overhodet ikke noe imot det! Men jeg er en rettskrivings-diktator! Haha ;)

Og med det mener du at du skriver akkurat som du selv vil, uten tanke på rettskrivningsnormer?

Skrevet
Pøh, de har jo 20 kg med armor på seg, kan da ikke være veldig skadelig.

Er nok ganske skadelig likevel ja. Et par kamerater som spilte. Han ene fikk revet istykker noe leddbånd i en takling, han andre knakk noe greier i håndlettet + hadde alltid blåmerker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...