A-Jay Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jau. Det er subjektivt - uten tvil. Trondheim er vel uten tvil den störste studentbyen da? Nei, er nok flere studenter i Oslo, og muligens Bergen også. Men Trondheim har veldig høy studentandel i byen, 30 000-ish utav totalt 150 000 innbyggere :o
Sidious Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Ok. Studerer du selv i Trondheim eller? I så tilfelle - hvilket studium?
A-Jay Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Jepp, sivilingeniør på NTNU. Skulle du studere psykologi på NTNU vil du havne på Dragvoll, et lite stykke utenfor bykjernen (men lett tilgjengelig med buss). Endret 5. september 2008 av A-Jay
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Sidious: ja vil tro Trondheim er den beste studiebyen. Om du er inntressert i å dra litt nord er Tromsø og faktisk Alta to veldig gode alternativer.
Sidious Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 A-Jay: Jo, men blir nok ikke psykologi (iallfall ikke som hovedemne). Valgte bort psykologi til fordel for pedagogikk. Studerer nå i Finland, men har veldig lyst å gjöre meg ferdig i Norge. Ferchie: Tromsö er sikkert ikke så ille, men Alta...bob, bob. Grei by (bodd der i 7 år), men har ikke så stort studieutvalg.
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Det er sant. Men flott by likevel. Da tenker jeg på folket osv. Når bodde du der forresten? PS: De pusser opp sentrum i Alta for to mrd. nå! O_o
Sidious Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Jau. Vet at de pusser opp der. Var der i sommer og jobba i to måneder. Bodde der perioden 1995-2002 samt en periode i 2004 og 2005. Endret 5. september 2008 av Sidious
Skarstard Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jepp, sivilingeniør på NTNU. Skulle du studere psykologi på NTNU vil du havne på Dragvoll, et lite stykke utenfor bykjernen (men lett tilgjengelig med buss). Liker godt å sykle til byen, jeg. Det er kreisi shit. Ikke fullt så kreisi tilbake, men det er jo ikke lange turen.
Skarstard Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Los Angeles er en støvete, skitten by. Hollywood Hills er ganske ålreit (vel, sist jeg var der, begynner å bli en stund siden), men der er det til gjengjeld skamdyrt å bo. Miami er ålreit nok, men det er utrolig mange trangsynte mennesker der, Orlando er greit, hvis du er kristen. San Fransisco er den eneste plassen i USA jeg kunne tenkt meg å bo. Nikka: Ja, du kan jo sammenligne USA sitt fall med Norge sitt. Virkelig. Vet du ikke at alt er svart/hvitt, din pedo? Also: Pittsburgh, Maine, Massachusetts, Vermont og New Hampshire.
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jau. Vet at de pusser opp der. Var der i sommer og jobba i to måneder. Bodde der perioden 1995-2002 samt en periode i 2004 og 2005. Hmm ok, det var før jeg bodde der! Jeg stortrivdes i alta og veldig veldig mye har skjedd der de siste årene.
Sidious Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Ferchie: Alta er en finere by enn Hammerfest, det skal jeg iallfall innrömme. Ble dog litt for liten for meg. Kan godt hende jeg kommer opp og jobber der neste sommer også. Faren min bor jo der. Nå skal jeg dog forlate skolen. Orker ikke sitte her lenger...i morgen får jeg min egen PC, så da kommer jeg mest sannsynlig til å väre mer aktiv her. +358442836991 Adjö.
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hvilket nummer er det der sidious? Forresten, Hammerfest er den styggeste og verste byen i Finnmark. Alta har nå over 20.000 innbyggere ca. og er mye større enn Hammerfest.
fargoth Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Stikker, skal løfte veker nå.Hvor mange veker klarer du på en gang?
Datasmurf Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Gah. Irriterende. Flash har gitt meg hodepine. Also, Sidious, kom til Trondhjem og studer ^^
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg er så DRITT lei sugne rutere! Tror faen jeg er nødt til å skaffe meg noe cisco-utstyr snart. Bare så synd det skal være så 'banna dyrt. Jeg ber ikke om så mye. Bare en 2621 med cablemodem-wic, en 2950 24p og en Aironet 12xx eller noe. Det kan da ikke være så forbanna vanskelig å få tak i? Faen, den som bare var rik...
Anbefalte innlegg