Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jamen det er ikke noe gøy! Jeg har ikke gjort deg noe også er det meg du skal plage! Jeg er ikke newbie i SO lenger!

Jeg finner det faktisk veldig underholdende. Og om det er noen trøst så plager jeg resten av gjengen her med jevne mellomrom. :wee:

Underpants: Du skjønner vel at eple er et lite troll?

Er jeg ikke, jeg bare hater ham over internett, fullstendig grunnløst, og går kun løs på ham. Tös. :-|

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aces, hva synes du om Rank 1 - Airwave da?

Eller så gir jeg opp fra min enkle musikksmak :)

Lastet ned :) Godsang!

Underpants: Du skjønner vel at eple er et lite troll?

Jamen jeg blir så trist og føler at jeg liksom ikke har like stor rett til å skrive her som alle andre. Føler meg som newbien Underpants igjen. :cry:

Skrevet
Har jobba med noe i photoshop hele dagen. Er ute i kreativitetstråden hvis noen vil se. Så hva gjør folket?

Link!

Jeg prøver å smiske meg til en snegle :love:

Jeg vil ha Atom Heart Mother på LP. :<

LPplater er kos^^

Skrevet
skal opp 7, begynner på jobb kl 9 :p
Still.. :tease:

Jamen det er ikke noe gøy! Jeg har ikke gjort deg noe også er det meg du skal plage! Jeg er ikke newbie i SO lenger!
Det er faktisk ganske gøy. :wee:

Nei, ikke du óg! Du som var snill mot meg i SO6!

Skrevet
Jamen jeg blir så trist og føler at jeg liksom ikke har like stor rett til å skrive her som alle andre. Føler meg som newbien Underpants igjen. :cry:
Du har like stor rett som alle de andre til å skrive her! :thumbup: Don't worry!
Skrevet

New underpants > old underpants.

Schjeez. Du gjør det igjen.

Skrevet

You fucktards.

Underpant er underbukser, noe som vil si at man behanlder underbusker rimelig dårlig. Med drit og møkk, blandt annet. :wee:

Skrevet
Det er faktisk ganske gøy. :wee:

Nei, ikke du óg! Du som var snill mot meg i SO6!

Hadde NgZ tatt meg seriøst hadde han nok ikke funnet det underholdende :)

For å være en del av kjernen... Get used to it.

Skrevet
Jeg vil ha Atom Heart Mother på LP. :<

LPplater er kos^^

LPer er veldig kos. Ble veldig glad over at pappa tok med platespilleren min og noen av LPene oppover da han kom i dag ^^

Så glad at jeg svei 500 spenn på 3 LPer til og venter allerede utålmodig på at de skal komme...

Ellers så er "Jokke & Valentinerne med Tourettes - Ta Meg Med" litt :love:

Skrevet
nei det kan hun ikke! og siden de ikke er tvekjønnet alikevell, så er det bare Nora den heter nå :)

Vi kan dele? Og den skal fremdeles hete Bob Nora :p

Skrevet
Hadde NgZ tatt meg seriøst hadde han nok ikke funnet det underholdende :)

For å være en del av kjernen... Get used to it.

Er du ikke seriøs? oO
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...