Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme måte som meg ved å være ærlig og si at du sliter psykisk og at du er redd du vil få en blackout når du får et våpen i hånda og kan komme til å skade en eller flere personer, inklusiv deg selv?

Skrevet

Datasmurf: Et öyeblikk....

Nei. Fikk dog besök av to psykologer. Kom hjem til meg, men ville ikke snakke med de. Ropte og hylte til de...fikk til slutt beskjed om at jeg ikke var egnet for militäret.

Skrevet

Så vi var begge uönskede. Hvem hadde trodd at jeg hadde en så lysende fremtid foran meg som soldat i Call of Duty IV. :)

Vurderer å dra på kino i dag. "Get Smart" med moromannen Steve Carrell. Må dog sykle snaue 7 km for å komme meg dit.

Skrevet

Sykle 1,4 mil for kino?

Skeptisk :p

Selv skal jeg ta med meg en glasscola og Dagbla' for i går og sette meg ute i sola straks.

Bare overføre noe mer chill trance til mobilen.

Skrevet

Du din hestpeis. :)

Er det så bra vär i Trondheim? Her er det greit nok, men ikke utevär.

Hadde egentlig värt ganske kjekt å sykla en tur, men uten ipoden er det en kjedelig affäre. *Banne Apple*

Skrevet

Aner ikke hvordan det er i Trondhjem, men her i Steinkjer er det herlig ^^

Ah, ingenting som en tur ut i sola :)

Sitti og nyti hele greia, bare slappa av på en benk i solsteika og kosa meg.

Ingen bekymringer, null stress, bare chill ...

Skrevet

Kristne fjortiser: DRA DERE TIL HELVETE!!

Det er jo skummelt når det er 8 brukere som leser emnet, men det er kun jeg som er registrert bruker.

Skrevet
Hva har Jesus med det å gjøre?

Jeg har en teori om at alle som kikker innom forumkaféen er kristne fjortiser. Det kom så søkkende mange besøkende en gang vi diskuterte religion.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...