Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
I bryllupet kan The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg spille! :D
Ehm. Da får de klare seg uten ene gitaristen. oO
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg bør vel egentlig få tatt meg en handletur snart.

Trenger faktisk nye klær, til en forandring :ohmy: t-skjortene mine er enten slitt ut, eller så er en del av de fra et par år tilbake for store :p

kanskje greit å ta en dusj også...brb

Skrevet
I bryllupet kan The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg spille! :D
Ehm. Da får de klare seg uten ene gitaristen. oO

«Å, nei!»

Hallo, vi snakker om The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg her.

Skrevet
Hvordan klarte du, som ni-/tiåring, å forville deg inn hit, Pusur? O o

Jeg var 11, og usunt opptatt av diverse spill.

Å, kanskje matten min er litt rusten, da. ^^

Jeg er newfag ...

:<

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Wow! Dismayed, det var lenge siden. Jeg er imponert. :p

Skrevet
Hva er dismayed?

:blush:

Tja. En bruker som gratulerte meg og Espen og forlangte at han skulle sette unge på meg, så hun kan leke Tante Carina? x)

Skrevet (endret)

Åja, hun. Jeg gadd ikke sjekke sidene tilbake fordi PC-en henger seg hver gang jeg trykker på noe. : (

Yellow av Coldplay er noe alle bør høre før de dør. Jeg skal høre den når jeg dør. :love:

Jeg har ikke sagt GRATZ! til Unni og Espen ennå. GRATZ!

Red.: Rett skal være rett. Unni heter hun. ^^

Endret av Underpants
Skrevet

Underpants. Danke. ^^

Men dårlig edit. Jeg foretrekker faktisk å gå som Nie. Selv om det er få som bruker det. x)

Skrevet

kjeft :( jeg har eksamen i morgen, tirsdag og torsdag. ( muntlig framføring av tegneeksamen som starta på torsdag, og er ferdig på tirdag da, men :p

Skrevet
Tja. En bruker som gratulerte meg og Espen og forlangte at han skulle sette unge på meg, så hun kan leke Tante Carina? x)

Jeeeg er Carina ja ^^

Og jeg er verpesyk, så jeg trenger at Nie poffer ut med noen babyser :D

Skrevet (endret)
Er det ikke digg å ha fri i morgen og tirsdag? :)

Jeg må også på skolen i måren.. Men vi får leke oss med falskt blod og sånn, så det går fint. Tirsdag har jeg fri, og resten av uken er jeg i Bergen:] Så ha :D

Endret av dismayed
Skrevet

I morgen skal jeg se på film.

Tirsdag skal jeg sole meg.

Onsdag og Torsdag skal jeg ut i skogen, sove under åpen himmel. og bade.

Fredag avspaserer jeg.

Jeg går en herlig uke i møte :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...