Nie Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Vi kan ta den ut av glasset littegranne? Vææær så snill?
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Er litt redd for at den skal gå i stykker, den er ganske skjør, men vis du lover å være forsiktig så kan mi vel kanskje få ordnet noe. Jeg har en del jomfrudommer på soverommet mitt, vil du bli med å se samlinga mi? Endret 5. juni 2008 av Den store P
Nie Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 P: Åååh, du er så snill! Får jeg virkelig det? =D Tee_C: Seasons in the sun - Terry Jacks (?)
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Noen forslag til sommersanger noen? PGB: Sommer og sol Sommer på Jorda Idyll
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) P: Åååh, du er så snill! Får jeg virkelig det? =D Selvfølgelig, du må jo nesten få kikke litt når du tar deg bryet med å komme til arendal. Edit: Så kan vi jo pule å.. Vis du ikke har noe imot det. Endret 5. juni 2008 av Den store P
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Noen forslag til sommersanger noen? PGB: Sommer og sol Sommer på Jorda Idyll Hey ya-Outkast
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Noen forslag til sommersanger noen? PGB: Sommer og sol Sommer på Jorda Idyll Hey ya-Outkast MC Kash - Bab mine løg
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - Bailando er jo også en skikkelig sommersang. Vekker minner gjør den også. Hvertfall for meg. Quart'en 97 var LEGEN-wait-for-it-DARY
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - Bailando er jo også en skikkelig sommersang. Vekker minner gjør den også. Hvertfall for meg. Quart'en 97 var LEGEN-wait-for-it-DARY Bailando er classic! :--D Spilte Paradiso på Quarten da eller er det bare minner?
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - Bailando er jo også en skikkelig sommersang. Vekker minner gjør den også. Hvertfall for meg. Quart'en 97 var LEGEN-wait-for-it-DARY Eller E-type - Paradise. ELLER DE SOM SYNGER MY UNCLE JOHN FROM JAMAICA KEEP'S ON CALLIN' EVERYDAY!!! *DUDUDUDUDUDU* JÆVLA RÅ SANG!!! :D :D :D
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Bailando er classic! :--D Spilte Paradiso på Quarten da eller er det bare minner? De spilte ikke, men den sangen gikk 24/7 på quartcampen det året.
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - Bailando er jo også en skikkelig sommersang. Vekker minner gjør den også. Hvertfall for meg. Quart'en 97 var LEGEN-wait-for-it-DARY Solskinnsdag-postgirbygget Idyll-postgirobygget
Campin Carl Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg elsker hvordan facepunch gjør alt mulig morsomt f.eks atombomber http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=547405
b-real Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Nei nå må dere gi dere, er bare en sommersang: Billy Lovelady - One More Reggae For The Road She came from Madrid, just a crazy kid Met her down in Cadiz I think you know where that is I'd been travelling far, playing my guitar Pulling senioritas They said I played like Manitas Looking for a few pesetas Took a job as a singing waiter And drank tequila, danced the night away I was sprawled across the table And making love to a Spanish Betty Garble I never did get to know the lady's name One more reggae for the road - gotta sing it to you before I go - everybody! One more reggae for the road - gotta sing it to you before I go - everybody!
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Nei nå må dere gi dere, er bare en sommersang: Billy Lovelady - One More Reggae For The Road She came from Madrid, just a crazy kid Met her down in Cadiz I think you know where that is I'd been travelling far, playing my guitar Pulling senioritas They said I played like Manitas Looking for a few pesetas Took a job as a singing waiter And drank tequila, danced the night away I was sprawled across the table And making love to a Spanish Betty Garble I never did get to know the lady's name One more reggae for the road - gotta sing it to you before I go - everybody! One more reggae for the road - gotta sing it to you before I go - everybody! That settles it! I dag SKAL jeg drikke og høre på gammel sommermusikk! *sette på one more reggae og synge med*
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Eller The Paala Band med dere's nr.1 hit: Summer is here, suck my cock.
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hvis du skal nevne sommer sanger gå her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963371&hl=
b-real Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 That settles it! I dag SKAL jeg drikke og høre på gammel sommermusikk! *sette på one more reggae og synge med* Flink bisk. Gi labb!
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hvor er den tråden om søvnparalyse? Slettet?
Anbefalte innlegg