Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En elefant kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så den dro med seg en liten til.

To elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Tre elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Fire elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Fem elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Seks elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Sju elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Åtte elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Ni elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Ti elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Elleve elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Tolv elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til.

Tretten elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, nei nå er vi tretten og det er ikke bra, nå tror jeg vi legger oss og dør, eller hva? *kadunk*

:)

Skrevet
God pollenfyllt morgen alle sammen.

god pollenfylt morgen til deg også :)

jeg tror snart jeg stikker ut øyene mine! ÅRH, det klør sånn! Og man har selvfølgelig ikke tilgang på medisin heller.

Skrevet
NiXx, siden når gifta du deg med Eplefe? o_O
Typ 1-2 uker siden, wai? o0
:ermm:

Har dere åpent ekteskap? Hvis ikke så er jeg redd jeg har en dårlig nyhet til deg.

Psst! Hun har seg med en annen! :ph34r:

Skrevet
NiXx, siden når gifta du deg med Eplefe? o_O
Typ 1-2 uker siden, wai? o0
:ermm:

Har dere åpent ekteskap? Hvis ikke så er jeg redd jeg har en dårlig nyhet til deg.

Psst! Hun har seg med en annen! :ph34r:

OHMIGOSH!

og @Nie

....NEVER!

Skrevet

Tips til meg liksom. Eplefe er min, jeg bare låner henne ut til -Torb fordi han har gjort seg fortjent til det, også er han lilla. NiXx får ikke låne. Ikke før han blir lilla. ^^

Skrevet (endret)

Bare pass deg NiXx, jeg henter veska. ._.

Jaaa, P, gjør det. =D

Jeg vil se. Kan jeg få ta på den også? =D

Endret av Nie
Skrevet
Jaaa, P, gjør det. =D

Jeg vil se. Kan jeg få ta på den også? =D

Det blir litt verre, den ligger i sprit oppi et glass for at den skal holde seg.

Men jeg har noe anna du kan ta på =D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...