Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg må innrømme at denne tråden er ekstremt stille i dag...

Hva skjer ?

Nåja. Det burde nå roe seg litt etterhvert. Sikkert bare det som skjer.

Jeg syns ikke dere gjør anna enn å skrive masse bs, jeg :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Harr harr, jeg overlevde! Var ikke noe vondt å trekke, så jeg håper jeg slipper unna smertene når bedøvelsen går over. ^^

Blør du ikke skikkelig engang?

Joda, blør jo. Sitter med sånne tamponggreier i kjeften. ^^

Skrevet (endret)
Ting som slår meg hardt i bakhodet: Sitter på klasserommet nå, friminutt, og holder på med mitt. Bak meg er det noen spiller Britney Spears! Hun må jo selge godt. Trodde alle hadde fått noia for henne (untatt han her da).

Hysj på deg, Britney er knall.

0060. Britney Spears - [blackout #03] Radar

Endret av Skarstad
Skrevet
Hvordan går det med dere i dag?

Dette er et herlig spørsmål for denne tråden.

Meg går det bra med iallfall. Jeg tok turen hjem en tur, siden det var rush på Realfagsbiblioteket. Må nok vente noen timer før jeg har håp om å få tilgang på riktig bind av "Gmelins Handbuch der anorganischen Chemie". Matteøving i mellomtiden, tenker jeg ... Og kaffe. Definitivt kaffe nå.

Skrevet
Hysj på deg, Britney er knall.

Enig ^^ Har full discography av ho :D

Nå skuffer du stort Du lovte jo å sende den til meg så fort du fikk den ned =(

Skrevet (endret)
Sårende </3

Du veit det er sant ;)

Bazukh, du tramper på følelsene våres! (og ja, "SO" er fortsatt lavmål ^^,)

*snip* Jeg var innom Free Record shop i går, og dro med meg fem elskverdige plater hjem :love:

Hvilke plater da? Jeg lengter etter å svi penger på musikk, men har tatt meg vann over hodet med økonomien min nå ._.

Endret av clvn
Skrevet
Nå skuffer du stort Du lovte jo å sende den til meg så fort du fikk den ned =(

I know. Skal slette det etter at jeg har sendt deg det, for så å laste det ned på nytt

Sårende </3

Du veit det er sant ;)

Jeg vet da ingenting :dontgetit:

Skrevet
Bazukh, du tramper på følelsene våres! (og ja, "SO" er fortsatt lavmål ^^,)

Pft, you know i wubs you anyways ;)

Hvilke plater da? Jeg lengter etter å svi penger på musikk, men har tatt meg vann over hodet med økonomien min nå ._.

Minor Majority - Candy Store, Vicious Art - Pick up this sick child (ja, de hadde den faktisk på Free record shop :-| ), Skambankt - Eliksir, Kent - Du & jag döden ooog.. Beth Hart - 37 days.

:love:

Har strengt tatt fått litt vann over hodet jeg óg. Jeg skal vel egentlig få feriepenger, men gudene veit når de kommer på konto :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...