Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

*rekke opp hånda*

Jeg driter i nettsikkerhet og har masse personlig data liggende ute på nettet, stort sett på slike portaler og chattesider og sånt :p

Jeg har brent meg på det før også og blitt utsatt for identitetstyveri, men hvordan skal ellers folk få tak i meg når de googler navnet mitt for å komme i kontakt med meg? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*rekke opp hånda*

Jeg driter i nettsikkerhet og har masse personlig data liggende ute på nettet, stort sett på slike portaler og chattesider og sånt :p

Jeg har brent meg på det før også og blitt utsatt for identitetstyveri, men hvordan skal ellers folk få tak i meg når de googler navnet mitt for å komme i kontakt med meg? :p

Keep up the good work!

Heller deg, enn meg...

Skrevet
Spiller du TMNations nå?

Nei, og jeg kommer nok ikke til spille i det hele tatt i kveld. Jeg har nemlig store planer som involverer The Wire og westfalerskinke.

Skrevet

Ble visst ikke noe av Hove :/

Fant ingen overnattingssteder og camp var ikke aktuelt. Ikke lei av campingbil / -vogn heller, da det ble FOR dyrt : <

Jeg får ei helg i Bergen uka etterpå i stedet, som plaster på såret. Yay mer som : <

Skrevet
Ble visst ikke noe av Hove :/

Fant ingen overnattingssteder og camp var ikke aktuelt. Ikke lei av campingbil / -vogn heller, da det ble FOR dyrt : <

Jeg får ei helg i Bergen uka etterpå i stedet, som plaster på såret. Yay mer som : <

Jeg venter på svar om jobb på Hove. Om jeg ikke får det må jeg nok kjøpe festivalpass til fredagen.

Skrevet (endret)

Freia sjokoladetopping skulle blitt laget i bar-form. Ville blitt en suksess.

Hard-Topping.jpg

Forresten noen som har prøvd den nye melkesjokoladen med mandler og et fjes på innpakningen?

Endret av fargoth
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...