Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, de får jo inn nye i butikkene nesten hver dag, så du får sikkert tak i det. Det var utsolgt i hele Drammen igår (release dato), men de hadde noen igjen på Spaceworld heldigvis. Til blodpris (600,-)

Skrevet

Jeg har et vanskelig valg nå. Skal jeg bli med å se lillebroren min spille fotballkamp langt ute i gokk og ikke komme hjem før seint i kveld, eller være hjemme? Er hovedsaklig ikke for han sin skyld, mest stefaren min som må sitte der i en time pluss lang bilreise alene.

Har vært med på mange kamper i det siste, men de har vært lokale.

Hva velger jeg?

Skrevet

For en dag!

Tjue grader, minst, i sola. Sval vind, fri fra skola, og fire dagers helg med konfirmasjon og masse kaker på søndag! :D

Skrevet
Film, forum, msn, musikk, piano-spilling, enorme mengder lekser som skal framføres og leveres på mandag ><

Da ville jeg vært med, av den enkle grunn at du ikke har noe vondt av å tilbringe tid med stefaren din.

Skrevet (endret)

Kollektive personangrep på bestemte brukere akespteres ikke! Om dere opfatter brukeren som et troll er personangrep fortsatt ikke akseptabelt. Man skal nemlig aldri mate troll, og det vet dere meget godt. Ti innlegg er slettet fra forumkafeen, og jeg forventer at personangrepene mot Schnell slutter her.

De innlegg som har prøvd å føre en seriøs diskusjon med Schnell har selvsagt fått bli.

Snorre :)

Endret av Snorre
Skrevet (endret)
Woo! Jeg er Viggo Venneløs og tør ikke gå ut og joine de andre studentene i grilling og festing

Hei Viggo.

Hvordan går det? =)

/me waves at Alastor.

Endret av Kexxy er sexxy!
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...