Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Orresnei ja, ja men da vet jeg jo hvem det er. :) Jall med alle som har byttet navn..

Edit: Det gjelder deg også, Zeromac.

Til mitt forsvar, jeg kommer aldri til å bytte nick igjen.

Noen som vil ha pils og sprit?

Ja takk begge deler.

Skrevet (endret)
Jeg er lys våken, noen som vil holde meg med selskap i de sene nattetimer? Hva skjer der ute liksom?

På Torshov (Oslo) ned vogtsgate kjørte det just en russebuss forbi med dunkende musikk, når bussen stoppa på rødt løp alle ut å dansa. Så fett ut.

Du skulle slengt deg på ;) Her er dødsens rolig og ingenting skjer. Ikke er det noen gode serier, som jeg ikke har sett heller. Hmmm, vurderer å lage meg varm mat, men veit ikke om jeg orker...

Jeg vil ha pils og sprit :fun: partey partey

Endret av The Game
Skrevet

Når skal dere stå opp i morgen? Planen var 7 for meg, men begynner å lure på om det ikke går lengere.. Godt jeg er min egen sjef (ihvertfall i morgen) :D

Skrevet (endret)
Til mitt forsvar, jeg kommer aldri til å bytte nick igjen.
Det er jo fint for alle kommende forum-generasjoner, men du er alltid orresnei for min del. (Og sikkert de fleste andre også..) Har ikke du hatt en Zelda-avatar (grønn?) før forresten? (Utenom juleavataren selvsagt.) Endret av fargoth
Skrevet
Når skal dere stå opp i morgen? Planen var 7 for meg, men begynner å lure på om det ikke går lengere.. Godt jeg er min egen sjef (ihvertfall i morgen) :D

Halv 8 her. Kjenner at jeg begynner å bli litt "syk." Tror jeg får diaré i morgen :) Lenge siden jeg har hatt

Skrevet
Tror jeg får diaré i morgen :) Lenge siden jeg har hatt

Hehe, var sånn jeg og en kompis planla på barneskolen det, -hva skal vi si til mamma for å slippe gymmen? (skrive i meldingsboka), -Hva skal feile oss i morgen? (klage over i morgentimene for å slippe å gå på skolen) Mødre var lette å lure!

Skrevet

Æsj, har en liten mini-flue som surrer rundt på latopskjermen, har ikke hjerte til å drepe den. Det får være et tegn på at jeg må legge meg snart :p

Ingen skole i morgen :D

Skrevet
Fargoth.. Morrowind. :love:

Husker faktisk deg som en av de første jeg prata med her inne, i morrowind-delen. Happy times.

Du må ha skiftet brukernavn siden den gang?, for jeg husker dessverre ikke igjen deg.
Skrevet

Da drar man for å handle GTA IV på Elkjøp Fana. Dere får ønske meg lykke til! Vet det er en time og tretti minutter til det åpner. Men skal være der noen minutter før så jeg er sikret et eksemplar.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...