Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
God morgen! Hva skal dere i dag? :D
God morgen ja. idag skal jeg pusse rust og sparkle bulker på bilen, samt kjøpe inn lakk :) Er ikke store jobben men^^

Jeg skal bytte eksos på bilen min :cool:

Eller, jeg skal bytte bakerste lyd demper, med en "lyd demper" :D

Endret av Den store P
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal bytte eksos på bilen min :cool:

Eller, jeg skal bytte bakerste lyd demper, med en "lyd demper" :D

Den mangler jeg tror jeg. Mangler ihvertfall ytterste leddet. Men det er litt deilig også. Høes og ser ut som en V8. Hele bilen rister når jeg ruser den =DDD

Jeg hadde klesvaskedag i går, det førte til at jeg ikke hadde noen rene jeans å tre på meg i dag, jeg er altså på jobb i en teit joggebukse.

Men så er joggebukse deilig å gå i da =]

Skrevet
Den mangler jeg tror jeg. Mangler ihvertfall ytterste leddet. Men det er litt deilig også. Høes og ser ut som en V8. Hele bilen rister når jeg ruser den =DDD

Jeg har powerfilter, strak 2" eksos helt bak, ikke noe katalysator og idag blir det ny eksos bak.. Det kommer til å bli rått! :cool:

Kommer sikkert til å bli drit skuffa over at det nesten ikke blir noe forskjell i lyden, pga det er så jævla mye lyd nå.

Skrevet
Joda, joggebukser er fantastisk å gå i, men det passer seg strengt talt ikke som antrekk på jobb.

Helt riktig, det er bukse man går i på søndag når man er sliten og fyllesjuk, og føler ikke for å gå ut i det hele tatt :p

Skrevet

Haha, takk? :p

Jeg halvligger og vurderer å enten legge meg ned og lese litt i "Anarchy in Åmot" eller gå i dusjen og børste håret. Kjæreste bør huske å kjøpe hårspray til meg før jeg dør. :p

Skrevet

Bare pass deg Pepsi, ellerså leter jeg under sengen din om natten, og hopper frem og skremmer deg en eller annen gang. Litt random. :ninja:

Skrevet
Bare pass deg Pepsi, ellerså leter jeg under sengen din om natten, og hopper frem og skremmer deg en eller annen gang. Litt random. :ninja:

Og du tror det er nok til å vekke meg?

Skrevet

Jamen, da bare tar jeg med et esel eller noe, og får det til å dra deg til senga di, sånn at jeg kan fjerne senga og dyppe deg i isvann. =D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...