Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Chris daa. :<

Ikke sånn sideburn. Snakk om en lang hårlokk på siden av øret siden jeg er barbert ellers. :<

Det er så hawt! :love:

U9 har det på ene siden nå. :D
Skrevet

Den har jeg glemt, dermed gjelder den ikke lenger :whistle: .

Får satse på at det er ledig plasser i døra da, eller så driter jeg meg ut. Jeg er han som er der 20.30 :wee: .

Skrevet
U9 har det på ene siden nå. :D
Jeg heter ikke U9. :<

Tving henne til å poste i RPP? :D
Skjer ikke. Hun har nettopp fjernet alle bilder postet på forumet, og kommer ikke til å fylle opp igjen. x)
Skrevet

Jeg ringte akkurat Hifi-center Kjeden for å spørre om jeg kunne bytte mine 4 måneder gamle hodetelefoner, fordi de var litt knekt og mista lyden i venstre klokka. Jeg har kvitteringen. Han sa at han ikke kunne gi meg nye, men jeg kunne få de på service og få de igjen om 14 dager. Det er ikke aktuelt i det hele tatt, jeg er kronisk avhengig av de. Så jeg må finne på et eller annet for å overbevise han om at han skal gi meg noen nye med en gang. Noen som har noen gode argumenter, eller vanskelige papirer elns på dette?

Skrevet
Jeg ringte akkurat Hifi-center Kjeden for å spørre om jeg kunne bytte mine 4 måneder gamle hodetelefoner, fordi de var litt knekt og mista lyden i venstre klokka. Jeg har kvitteringen. Han sa at han ikke kunne gi meg nye, men jeg kunne få de på service og få de igjen om 14 dager. Det er ikke aktuelt i det hele tatt, jeg er kronisk avhengig av de. Så jeg må finne på et eller annet for å overbevise han om at han skal gi meg noen nye med en gang. Noen som har noen gode argumenter, eller vanskelige papirer elns på dette?
..."Jeg er avhengig av dem, derfor vil jeg heller sitte uten hodetelefoner enn å være fjorten dager uten/med et kjipt reservepar".

Ser du mangelen på logikk i det du sier fra tid til annen?

Skrevet

Lykke til du :roll:

Skrevet
..."Jeg er avhengig av dem, derfor vil jeg heller sitte uten hodetelefoner enn å være fjorten dager uten/med et kjipt reservepar".

Ser du mangelen på logikk i det du sier fra tid til annen?

Når har jeg skrevet at jeg ikke skal bruke de selv om de er ødelagte?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...