NgZ Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Han multitasker ikke, han er bare fryktelig kjapp til å endre fra en task til en annen Det er det som er multitasking.
j-- Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Stakkars gutter som ikke kan gjøre to ting på en gang. Jeg klarer nå hele fire ting samtidig, etter at jeg byttet brukernavn
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Alt man trenger å gjøre er å skifte brukernavn til noe jentete, altså. Hm. Det må nesten vurderes. x)
Den store P Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Dere skulle jo ikke skrive noe før jeg var tilbake!! hrmf.. Dere klarte det nesten da Nå har jeg bestemt meg for hva temaet blir på Paala's Summer Party!
Den store P Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Pirat Party!! Det kommer til å bli grisefett
j-- Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Haha xD --- Fun fact of the day: "hovedkvarteret" til CSI-folka i i CSI Miami ligger i Los Angeles
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Pirat? YARR! Og Jonas. Du har merkelig, merkelig, merkelig humor. x)
b-real Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Samme folka i kafeen, hver torsdag, hver eneste gang jeg jobber.Hm... Ja, og de prater om det nøyaktig det samme. Er det ikke fantastisk?
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Ja, og de prater om det nøyaktig det samme. Er det ikke fantastisk? Ey! Vi varierer litt! Og jeg er proff innen radio, for jeg vet hva en overgang er. =D
NgZ Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Og jeg er proff innen radio, for jeg vet hva en overgang er. =DFra XLR til?
Den store P Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg er proff kineser siden jeg har liten tiss! Tihihihhi *f9se*
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Fra XLR til?Det forstod ikke jeg. Overgang når man prater. Type "når vi først snakker om Abba kan vi også nevne at det norske sildefisket er på vei tilbake, noe som betyr mye for den svenske økonomien grunnet abba-fabrikkene" osv. xD Paala; Det heter *f9ze* Den z'en er -viktig-. xD Endret 17. april 2008 av Nie
NgZ Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Det forstod ikke jeg. Overgang når man prater. Type "når vi først snakker om Abba kan vi også nevne at det norske sildefisket er på vei tilbake, noe som betyr mye for den svenske økonomien grunnet abba-fabrikkene" osv. xD Jeg trodde egentlig du pratet om overgang fra musikk til snakking, men du feilet uansett testen. Proffe radiofolk må vite hva XLR er.
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg trodde egentlig du pratet om overgang fra musikk til snakking, men du feilet uansett testen. Proffe radiofolk må vite hva XLR er. Tydeligvis ikke. I følge læreren min, liksom. Men, så syns han at "overgang" var et hardcore fagord, da. x) Endret 17. april 2008 av Nie
b-real Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Ja, og de prater om det nøyaktig det samme. Er det ikke fantastisk?Ey! Vi varierer litt! I beg to differ: Jeg er proff kineser siden jeg har liten tiss! Tihihihhi *f9se* You see?
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 You see?Altså. P er ikke kineser hver eneste torsdag da... x)
NgZ Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Tydeligvis ikke. I følge læreren min, liksom. Men, så syns han at "overgang" var et hardcore fagord, da. x)Spøør ham hva "PP" er. ^^
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Spøør ham hva "PP" er. ^^Helst ikke. Vi har endelig fått ham til å holde kjeft og sette på ett eller annet crappy radioprogram. x)Dessuten, så lenge vi kan "kontentum", så er vi sikret. Mhm. x) Læreren skremte meg. Kommer bort og jeg tror jeg skal få blodkjeft for å sitte på forumet, men så bare vil han låne pennen min. x) Endret 17. april 2008 av Nie
j-- Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg trodde egentlig du pratet om overgang fra musikk til snakking, men du feilet uansett testen. Proffe radiofolk må vite hva XLR er. Tydeligvis ikke. I følge læreren min, liksom. Men, så syns han at "overgang" var et hardcore fagord, da. x) Om man er teknisk anlagt vet man hva XLR er. Om man derimot er en blond radiovertinne.. du skjønner hvor jeg vil. b-real: Nå er du bare slem. Vi snakker da om interessante, dype og sofistikerte temaer. Tiss og pupp =D Endret 17. april 2008 av Hilde88
Anbefalte innlegg