Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvordan går det med EpleMinor egentlig? =D

Jeg skulle gjerne sagt at det gikk topp, men siden jeg har vært forskjølet i flere måneder så må jeg nesten si det går nesten topp :p Lenge siden jeg har vært her også.. Hvordan går det med deg? :)

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan går det med EpleMinor egentlig? =D

Jeg skulle gjerne sagt at det gikk topp, men siden jeg har vært forskjølet i flere måneder så må jeg nesten si det går nesten topp :p Lenge siden jeg har vært her også.. Hvordan går det med deg? :)

Joda, går ganske greit, sett bort fra nesa som renner og hodet som er tett ^^

.. Savner #so, jeg =(

Skrevet
I helv.. Når ble kategorien "TOPPfotballkort bytteforum" opprettet? Er dette en spøk?

Vi nermer oss ihvertfall vedlagte scenario!

Da speaker.no sitt forum fusjonerte med diskusjon.no..

Jaha? Jeg har tydeligvis gått glipp av noe stort i den forbindelse. Uansett, en egen kategori for bærsylting kommer en gang det også. Merk mine ord.

Skrevet
Bærsylting? lal..den må du utdype :p
Jeg bruker bærsylting som et eksempel på konsekvensen av forumets transformering mot å bli et VG Diskusjon/itavisen-light. Den dagen bærsylting får en egen kategori, tror jeg den begivenheten taler for seg selv. Bærsylting, eller fluebinding for den saks skyld, er glitrende ord som illustrerer forumets fall.

29866763ne8.png

Skrevet (endret)

Siden det på forrige side så smått ble nevnt at forumet har slått seg sammen med Speaker.no og dets forum, har jeg et nytt forslag. I ly av denne tråden kommer det frem at forumet ikke har tilstrekkelig spisskompetanse innen gnagere, hvorfor ikke kjøre en fusjon med nevnte "Forum for Tamrotter i Norge"?

Endret av fargoth
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...