Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vær så snill å si at jeg ikke er alene om å kjenne meg igjen:

important_life_lesson.png

Hahahah. Ikke lenge siden vi var i god gang med Symphony X, og så plutselig var et Snap!-album (med EVERYBODY DANCE NOW) på full guffe. Ikke spør hvordan jeg har (hadde, faktisk) det albumet :(

Skrevet
Ble 12 sider diktanalyse da.
Drøyt. Jeg presset meg til 1200 ord i dag. Drittoppgaver. =/

Jesus. Må som regel ty til Lucida Console og halvannen linjeavstand for å få to sider, jeg. Jeg tror ikke dere er konsise nok.

Skrevet
Jesus. Må som regel ty til Lucida Console og halvannen linjeavstand for å få to sider, jeg. Jeg tror ikke dere er konsise nok.

Læreren ber oss alltid skrive ca 1000 ord. Hjelper ikke å være konsis hvis man får trekk for at det er for kort, dessverre.

Skrevet

Plutselig sluttet nettverkskortet å funke. (funker i morgest, men ikke i nå da jeg skrudde på pcen) Sikkert vista som bestemte seg for å oppdatere en driver :p

Skrevet (endret)
Læreren ber oss alltid skrive ca 1000 ord. Hjelper ikke å være konsis hvis man får trekk for at det er for kort, dessverre.

Huff, for en skrekkelig lærer. Får som regel 5-6 på mine korte stiloppgaver, jeg.

Endret av Skarstad
Skrevet
Dæven ta deg, Knut Erik :( Nå vil jeg også ha Milanopizza. Nummer 20 uten ananas.

Men har ikke råd! *hulke*

Kan ikke vi spleise på en Milanopizza som før, Odin ;) Venner er gode å ha.

Skrevet
Huff, for en skrekkelig lærer. Får som regel 5-6 på mine korte stiloppgaver, jeg.

Det får jeg på mine lange. =/ *sukk* Jaja.

Skrevet (endret)

Journalister har hvertfall faste standarder de må følge når det gjelder artikler og anmeldelser, for at det skal passe i avisa/bladet. Det er sånn "skriv anmeldelse av The Sims 4, max 3000 ord, min 800 ord."

Derfor finner man ofte artige introer til spillanmeldelser i f.eks. PC Gamer, fordi de finner på noe rart å fylle ut plassen med. "So, I'm suppposed to write 3000 words about this surprisingly popular franchise. So here goes. 3000 words (fired -Ed.) Oh, you wanted to know more?"

Endret av Bytex
Skrevet
Fuck off with your good grades, or I will chase you with a stick!

Jeg kan trøste deg med at det er andre boller som gjelder i tyskfaget.

Ich bin unglaublich nutzlos.

Skrevet
Jeg kan trøste deg med at det er andre boller som gjelder i tyskfaget.

Ich bin unglaublich nutzlos.

Berlinerboller? =D

Åhåhåhååhå....

Skrevet
Journalister har hvertfall faste standarder de må følge når det gjelder artikler og anmeldelser, for at det skal passe i avisa/bladet. Det er sånn "skriv anmeldelse av Call of Duty 4, max 3000 ord, min 800 ord."

Er jo ganske stor forskjell på 800 og 3000, da. =/

Skrevet

Jeg liker å ha dun :p

Det er digg å kose med det på kinnene og det er deilig å nappe i det på haka.

Dessuten, det eneste jeg klarer å få noe særlig lengde på er kinnskjegget uansett :p

Eivind, jeg har ikke brukt voks.

Det var det frisøren som gjorde :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...