Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Phoenix, joda.

Fordi jeg er veldig flink til å somle foran frokostbordet og tar meg god tid med avis og mat og musikk og stæsj og plutselig er det 5 min til skolen starter :p

Gikk stort sett greit.

Jeg fortsatte sånn på VGS.

I alle fall når jeg kjørte selv.

Velvitende om at jeg brukte 12 min på å kjøre til skolen, starta jeg ofte når det var igjen 4-5 minutt :p

edit:

Hmm. Peter, det kan forklare hvorfor jeg ble sliten av å prøve og tråkke i gang scooteren min.

Har ikke spist noe særlig siden mandag ettermiddag egentlig.

Ei skive her, ei skive der.

Og det er vel det.

Orker aldri lage mat, orker ikke spise middag.

Har ikke brus eller juicen jeg liker, orker ikke drikke vann - det smaker ingenting, og melk drikker jeg da, men ikke så mye som jeg burde.

Endret av Datasmurf
Skrevet

Ferdig med heldagsprøve.

Gud for noen idiotregler folk har funnet på. "Nei, dere MÅ sitte til klokken 12! Dere skal nemlig JOBBE!". Hva er vitsen når folk er ferdige 10 og bare legger kabal istedenfor? :dontgetit:

Skrevet
Ferdig med heldagsprøve.

Gud for noen idiotregler folk har funnet på. "Nei, dere MÅ sitte til klokken 12! Dere skal nemlig JOBBE!". Hva er vitsen når folk er ferdige 10 og bare legger kabal istedenfor? :dontgetit:

Gikk den opp?
Skrevet

Jeg husker da jeg hadde skriftlig eksamen i nynorsk i fjor.

Vi var de eneste som fikk skrive på PC (takke faen for det, hadde ikke prestert det samme for hånd) og jeg ble bedt om å skrive stillere og saktere 3-4 ganger av eksamensvaktene :p

Ble 12 sider diktanalyse da.

Gudene vet hvordan jeg fikk til det, men jeg fikk en 5er, woohoo ^^

Skrevet

12 sider? Oo

Drøyt. Jeg presset meg til 1200 ord i dag. Drittoppgaver. =/

Men det er enklere når du ikke må finne på alt selv, da. Det er sant. :hmm:

5 ist gut! :D

Skrevet
Jeg husker da jeg hadde skriftlig eksamen i nynorsk i fjor.

Vi var de eneste som fikk skrive på PC (takke faen for det, hadde ikke prestert det samme for hånd) og jeg ble bedt om å skrive stillere og saktere 3-4 ganger av eksamensvaktene :p

Ble 12 sider diktanalyse da.

Gudene vet hvordan jeg fikk til det, men jeg fikk en 5er, woohoo ^^

Slikt er fantastisk irriterende å høre!

Er til år ive av seg håret av nesten.

"Hvem er det som skriver sann?"

"Hva er den tastelyden?"

Skrevet

Jeg har vært våken siden halv seks, så jeg vinner. "Yay".

Trodde du hadde hatt nattevakt og så sovet nå eller noe.

Jeg lever nå. Overlevde heldagsprøve i dag, bl.a. Med deg da?

Skrevet

Yay, jeg har blitt snylte forkjøla. Papiret på jobb kjennes ut som sandpapir mot nesa mi nå. Og jeg som har ting som må fikses i helga.. Gøy ._.

Skrevet

Neieh, er dårlig med nattevakter for tida. Skal ha ei nå i neste uke, dog sovende nattevakt da men det er nå så...blir vel værende oppe allikevell slik som ståa er nå..

Joda, litt vondt i kjeven etter et lite slag i trynet men ellers går det ganske greit med meg.

Skrevet

Hva er egentlig "standard prosedyre" når demente pasienter slår seg vrang slik, biril? Får du noe "profejsonell oppfølging"? :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...