Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe, så kjekt å ha en nestsjef som vil ha ordentlig nett da ^_^

Ser på samme måte da jeg jobbet på 1881, greit nok, var liten sperre for ting da men de restriksjonene som kommer er som oftest ødeleggende og demoraliserende for de som skal sitte å jobbe. Greit nok, det går litt tid på å gjøre andre ting men det skaper også trivsel med det å kunne bevege seg fritt på nettet uten noen særlige restriksjoner for en er tross alt låst forran en pc en hel dag og det er ikke bra å bli sittende å gjøre det samme dag ut og dag uten litt variasjon...

Er utrolig enig! dessuten er Nestsjefen forumfreak ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva pokker er det som skjer her da. Våkner før klokka ringer. Og likevel klarer jeg å somle så mye at jeg kommer noen minutter for sent på jobb.

/me er en ordentlig latsabb om morgenen

Er irriterende slikt. Virkelig irriterende når du vet at en kunne ha sovet til klokka ringer. :\

Det å være latsabb om morran er du ikke alene om.

Synes det er litt dårlig at MS tillater seg å legge inn programvare i oppdateringene sine som gjør at maskina går til hellig krig mot meg. Nå har maskina gått helt amok etter at en MS-service ble installert. :(
Du kunne jo prøve sånn system restore ting som MS har i sine siste operativsystemer og se om det funker så du blir kvitt den faenskapen? :)

Jammen godt det er flere av oss som er litt trege om morgenen. Kanskje det hadde kommet seg hvis jeg bare gjorde fornuftige ting, og ikke satte meg foran en skjerm for å "våkne litt" :p

System Restore er forresten noe av det mer fornuftige MS har puttet inn i OSene sine. Har reddet meg et par ganger.

Skrevet
Det hjelper jo ganske på da.

Crap...så mye for at han skulle sove lenge i dag *sukk*

Hihi. Hva slags seng er det du har fått deg forresten?

Kjøpte meg en Jensen Generation selv for ikke lenge siden. Har hatt god seng tidligere, men du verden så behagelig den var :)

Nå mangler jeg bare noen som kan okkupere den andre delen av senga :yes:

Skrevet (endret)

Nei, bare vet ikke hva den heter. Alle ting på Ikea har jo sånne dustenavn. Fungerer uansett utmerket for meg, trenger ikke jensen-madrass til 15000 for å sove.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Er vel en del av image vil jeg tro.

Og det er sant som du sier...en trenger ikke en madrass til X antall tusen kroner for å sove med mindre en er plaget med ryggen eller er i slekt med "prinsessen på erten"

Jeg skal prøve å holde et relativt distansert forhold til han jeg passer i dag. Jeg gidder ikke å sitte inne der å prate med han. Vi prater om nøyaktig det samme hver eneste dag. Greit nok, han husker jo ikke det pga han er dement og slikt men det tar på og være motivert for å sitte å prate om akkurat det samme dag ut og dag inn. Håper bare han har lagt seg...burde egentlig ha gått inn å sett til han om han er ferdig med frokosten men jeg orker faen ikke. Vil bare at denne dagen skal gå jævlig fort.

Skal se om jeg ikke får kommet meg i leiligheta og få vasket siste rest der oppe. Har forsatt kjøkkenet og soverrommet igjen. Er så tidkrevende å drive å vaske selv om at det ikke er noen møbler der opp nå. Og så det helvettes gulvet på kjøkkenet, er fliselagt kjøkken så jeg blir vel nødt til å stå å skrubbe med en fin børste ned i hver eneste krik og krok :mad:

Endret av b-real
Skrevet

Heh, jeg prøvde seng fra Jysk før jeg kjøpte denne. Tro meg, det er forskjell på dem. Om det er verd prisforskjellen på noen tusen kroner? Tja, jeg synes ihverfall det.

Skrevet
Og du kaller den for jakob da eller? :ermm:

I dag skal jeg sove.. på jakob..

Suspekt.. mer eller mindre.

Hvordan har folket det i dag da? Nie har godt humør, b-real har allerede gått lei av dagen (jeg også.. håper noe kommer seg i neste timene da..), resten? Har ikke peiling.. Fortell!

Skrevet
Er vel en del av image vil jeg tro.

Og det er sant som du sier...en trenger ikke en madrass til X antall tusen kroner for å sove med mindre en er plaget med ryggen eller er i slekt med "prinsessen på erten"

Jeg skal prøve å holde et relativt distansert forhold til han jeg passer i dag. Jeg gidder ikke å sitte inne der å prate med han. Vi prater om nøyaktig det samme hver eneste dag. Greit nok, han husker jo ikke det pga han er dement og slikt men det tar på og være motivert for å sitte å prate om akkurat det samme dag ut og dag inn. Håper bare han har lagt seg...burde egentlig ha gått inn å sett til han om han er ferdig med frokosten men jeg orker faen ikke. Vil bare at denne dagen skal gå jævlig fort.

Skal se om jeg ikke får kommet meg i leiligheta og få vasket siste rest der oppe. Har forsatt kjøkkenet og soverrommet igjen. Er så tidkrevende å drive å vaske selv om at det ikke er noen møbler der opp nå. Og så det helvettes gulvet på kjøkkenet, er fliselagt kjøkken så jeg blir vel nødt til å stå å skrubbe med en fin børste ned i hver eneste krik og krok :mad:

Flislagt gulv er da vel greit? Bare måke på med masse vann med vaskemiddel i og så tørke opp igjen. Eller så kan jeg anbefale en dampvasker. Har flislagte gulv i leiligheten selv, og det var en veldig effektiv måte å få dem rene på.

Skrevet
Men trenger du virkelig en slik seng for å få sove? ;)

Hvis jeg vil være sånn noenlunde ok i ryggen når jeg våkner så. Jysk-sengene var altfor myke for meg. Må har hard/fast madrass.

Egentlig kunne jeg vel ligget på gulvet :p

Skrevet

Jeg er egentlig i ganske godt humør, er bare lei av å være på jobb i et arbeid jeg egentlig ikke trives med noe særlig. Det er tungt psykisk og passe på en mann som vil hjem, som mener han er frisk men som på langt nær er det. Spessielt når det blir din oppgave og forhindre at han drar hjem og sitte å overbevise han hver eneste dag om at han er syk, kona er syk og at han ikke kommer til å klare seg hjemme alene så fyren blir helt deprimert.

Har mer lyst til å jobbe på avdeling med omsorg for flere en dette her...

Skrevet
Gratulerer så mye n4w! :)

tusen takk :)

mei har bursdag! :w00t:
Gratulerer så meget.

Gammer blir du i dag? :)

Jo takk ;)

blir 16 år!

nå har jeg fått tilegnet "sengelappen" :w00t:

Skrevet
Flislagt gulv er da vel greit? Bare måke på med masse vann med vaskemiddel i og så tørke opp igjen. Eller så kan jeg anbefale en dampvasker. Har flislagte gulv i leiligheten selv, og det var en veldig effektiv måte å få dem rene på.
Damvask? Den må du forklare litt mer...
Men trenger du virkelig en slik seng for å få sove? ;)
Hvis jeg vil være sånn noenlunde ok i ryggen når jeg våkner så. Jysk-sengene var altfor myke for meg. Må har hard/fast madrass.

Egentlig kunne jeg vel ligget på gulvet :p

Du vet at du får de i forskjellige hardheter og slikt? ^_^
Skrevet

Loven har litt slingringsmon da så det er nok ikke store problemet.

Jeg trodde det å bli 16 år var det at en hadde lov til å skru på lyset når en holdt på :wee:

Skrevet
nå har jeg fått tilegnet "sengelappen" :w00t:

Er ikke bare fordeler med det. Tenk så mange som du vil knulle som du må på feil side av loven for å gi en runde nå :ohmy:

:ohmy:

det hadde jeg ikke tenkt på :scared:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...