L4r5 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Verden kommer ikke til å stå til i morgen Jeg vet. Jeg skulle si "påske" men den har jo allerede vært.
Kibs Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg vet. Jeg skulle si "påske" men den har jo allerede vært. Ja. Påsken kommer aldri igjen.
Nie Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg har mannlig personlighet. Jeg har mandige sider og er like løs som menn. JEG ER FORNÆRMET PÅ ESPEN NÅ! *snufs* øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø...hæ?Say squat? Hvor hentet du det ifra? Har jeg da aldri sagt eller ment. Eneste løstøsen jeg vet om er Lars lizm Jeg er flink kjerring. ^^ Lars er fjøstøs. ^^
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Lars er fjøstøs. ^^ *Ta på seg Bill clinton maske* I did not have sexual relations with that fjøs...
Skarstard Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg har mandige sider og er like løs som menn. Menn kan ikke være løse.
henbruas Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg blir så sint på sider som nekter deg å se videoer før du logger inn. Argh! Unødvendig. Det er spesielt plagsomt på sider hvor man ikke føler for å legge igjen e-post-adressen sin. xD
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg har mannlig personlighet. Jeg har mandige sider og er like løs som menn. JEG ER FORNÆRMET PÅ ESPEN NÅ! *snufs* hihi *spille rosa helikopter for Nie*
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er spesielt plagsomt på sider hvor man ikke føler for å legge igjen e-post-adressen sin. xDDet går an å lage midlertidige eposter som forsvinner av seg selv etter et kvarter elns.
henbruas Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Det er spesielt plagsomt på sider hvor man ikke føler for å legge igjen e-post-adressen sin. xDDet går an å lage midlertidige eposter som forsvinner av seg selv etter et kvarter elns. Virkelig? Hvor? Nevermind, jeg fant det. Endret 8. april 2008 av Pusur1993
Nie Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Menn kan ikke være løse. Jo? Mannemus! =D hihi *spille rosa helikopter for Nie* Eplefe kommer til å kverke deg.
Kibs Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er spesielt plagsomt på sider hvor man ikke føler for å legge igjen e-post-adressen sin. xD ... Eller du må betale. Død over afl!
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Virkelig? Hvor?10minutemail.com Her er også et utvalg sider.
Piratpjokken Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Du kan jo også ta freebird når vi er inne på klassikerne. På tide å laste ned tabulaturene Begynner i morgen... Fingrene verker etter litt for mye spilling i dag.. Begynte ved 12 tiden, dro på en prøve som gikk knirkefritt, var mett etter kyllingbaguetten, og sløyfet lunsj mens jeg spillte gitar. hadde spillt i.. 4 timer da jeg stakk ut.. Kom inn igjen for en time siden, og har spillt gitar siden da. 5 timer i dag det! Så jeg har god grunn til å sove godt i natt
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 god kveld. akuratt kommet hjem fra trening. Bursdag i morgen!
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ikke så! så om jeg kler meg 80 tals, med brune krøller og prater dansk?
Anbefalte innlegg