Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 TITS = Think it through, stupid.. xD Aaaw, why u hatin' on a player!! They see me rollin', they hatin'. xD
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 They see me rollin', they hatin'. xD De ser meg rulle, de patrulle. De prøver å fange meg kjøre skitten! De prøver å fange meg kjøre skitten! De prøver å fange meg kjøre skitten! De prøver å fange meg kjøre skitten!
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Shit, framføring. Og jeg fikk notatene for 5 minutter siden. Hjelp. :!:
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Damn, bro'! I'm bleedin' all over the keyboard again, yo! Fo' sho'! afk
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Slutte å pelle nese, smurfen Jeg har bare 2 hull å pille i, og jeg går alltid for det som er minst sjanse for å blø neseblod. Endret 7. april 2008 av Den store P
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 He he. Jeg snøyt meg og plutselig var det blod over alt. Ansiktet, skrivebordet, tastaturet og overkroppen. Så må jeg dusje likevel. Da får jeg ikke vaska opp i dag heller : <
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 He he.Jeg snøyt meg og plutselig var det blod over alt. Ansiktet, skrivebordet, tastaturet og overkroppen. Så må jeg dusje likevel. Da får jeg ikke vaska opp i dag heller : < Hva faen? Hva feiler det deg igrunn? Du kan jo ikke gjøre en dritt uten at du får sår på kroppen eller begynner å sippe. Jeebus.
Licht Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Passport renewal kaswish. Håper det ikke er veldig dyrt - fornying er billigere enn helt nytt, rite - og at det ikke er veldig lang kø. :|
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Passport renewal kaswish. Håper det ikke er veldig dyrt - fornying er billigere enn helt nytt, rite - og at det ikke er veldig lang kø. :|Du forvirret meg nettopp noe sinnsykt. <3Jeg finner enten oppi tusenlappen eller 500 kroner, ca. i pris. Kos deg.
Licht Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Passport renewal kaswish. Håper det ikke er veldig dyrt - fornying er billigere enn helt nytt, rite - og at det ikke er veldig lang kø. :|Du forvirret meg nettopp noe sinnsykt. <3 How so? Og hyl, dyrt. Men det må vel til. Særlig siden passbildet mitt er ganske mange år gammelt. Litt som bildet på visakortet mitt ._. Ingen som tror at det er meg.
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Mkaj, forslag til noe interessant å putte her? Istedenfor filler-teksten som er der nå.. =)
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Dusjing er positivt, smurfen. Pooositivt. Bra. Men det er oppvask også Det er enten eller. Og jeg dusja i går. He he.Jeg snøyt meg og plutselig var det blod over alt. Ansiktet, skrivebordet, tastaturet og overkroppen. Så må jeg dusje likevel. Da får jeg ikke vaska opp i dag heller : < Hva faen? Hva feiler det deg igrunn? Du kan jo ikke gjøre en dritt uten at du får sår på kroppen eller begynner å sippe. Jeebus. Jeg sippa fordi jeg så Lillefot og den er trist. Men hva som feiler meg aner jeg ikke og det gjør ingen av legene heller. De har ikke funnet noe nevneverdig galt med meg, selv etter et ukjent antall tester for å finne det ut.
Demantios Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Mkaj, forslag til noe interessant å putte her? Istedenfor filler-teksten som er der nå.. =) farge? =]
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg sippa fordi jeg så Lillefot og den er trist.Men hva som feiler meg aner jeg ikke og det gjør ingen av legene heller. De har ikke funnet noe nevneverdig galt med meg, selv etter et ukjent antall tester for å finne det ut. Jaja.. Så lenge det ikke er smittsomt så. Jeg har et dilemma... Skal jeg gå på fest med en sinsykt fin 17 åring, eller en helt grei ei på 20.. ?
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Cheytaha Skjer folkens? :!: Jeg var jesus istad, men så gadd jeg ikke mer, jeg vil være... BATMAN!!
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Mkaj, forslag til noe interessant å putte her? Istedenfor filler-teksten som er der nå.. =) farge? =] Tenkte mer på noe innholdsrettet, jeg. Siden skal få slippe at jeg maltrakterer den med stygge farger =D
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Cheytaha Skjer folkens? :!: Jeg har just satt på ovnen for å mekke frokost.
Anbefalte innlegg