Snorre Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hva for noe slappe greier er det der da. :\ Ungdommen nå tildags. *Sukk*
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hva for noe slappe greier er det der da. :\ Ungdommen nå tildags. *Sukk*Vi har studietid, og jeg trodde vi skulle ha kurs i dag, så jeg slet meg igjennom studietidsoppgavene på torsdag og onsdag i forrige uke ._.
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Du som er en sårbar liten guttepjokk kan ikke leke med med brekkjern. Dette visste du! Hadde en viss anelse om det, ja. Og enda morsommere, jeg er langt fra ferdig med det jeg skulle fikse. Ergo blir det antagelig flere blå fingre på meg iløpet av de neste dagene Endret 7. april 2008 av clvn
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk blåmerke på fingeren en gang jeg snublet på isen. Jeg tok meg for med hele hånden (vel, den ene, den andre holdt kameraet opp i luften...), men det gikk verst utover langefingeren min.
Snorre Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg må aldri finne på å skade fingrene mine. Kan ikke spille piano med ødelagte fingre. *Niks* Har vel aldri forslått de eller skadet de heller. So far, so good.
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 *sulten, men for lat til å lage seg mat* I phail : <
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Skal jeg ta et bilde med mobilen for å vise dere hvor utrolig synd det er på meg?
Snorre Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 *sulten, men for lat til å lage seg mat*I phail : < 1. Spis smør ut av boks med skje 2. ? 3. Profit!
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 2. = Spy smør slik at det ser ut som jomfru maria, og selg det på ebay.
Demantios Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 2. = Spy smør slik at det ser ut som jomfru maria, og selg det på ebay. god idé
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 A man came out of the bushes and said: Touch my willie, and I wont kill you... And I touched he's willie... And it was nice.
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg får en merkelig nytelse av å høre liveopptak fra konserter jeg har vært på. Eller liveopptak med band jeg har sett live. Hvis jeg ikke har sett bandet live er ikke liveopptakene så veldig interessante. Med mindre det er et band jeg skal se live. xD
Piratpjokken Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Tja, går greit. Litt ømt å skrive på tastaturet, da jeg har to forslåtte fingre Der da, Peter? Eple: <Zybl0re> get up <Zybl0re> get on up <Zybl0re> get up <Zybl0re> get on up <phxl|paper> and DANCE * nmp3bot dances :D-< * nmp3bot dances :D|-< * nmp3bot dances :D/-< Fanken så lei man kan bli folk som klager om alt mulig.. Sette på litt mer heavy musikk på HEADSETTET. For å overdøve snakkingen.. *sytesytesyte*...... tragisk
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Fanken så lei man kan bli folk som klager om alt mulig.. Sette på litt mer heavy musikk på HEADSETTET. For å overdøve snakkingen.. *sytesytesyte*...... tragisk Vi skriver.. Så ved mindre du er blind, er du fucket, now gtfo. Endret 7. april 2008 av Den store P
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Fanken så lei man kan bli folk som klager om alt mulig.. Sette på litt mer heavy musikk på HEADSETTET. For å overdøve snakkingen.. *sytesytesyte*...... tragisk "Faen så lei man blir av folk som klager om alt mulig" og så bruker du resten av innlegget på å klage og ordet "tragisk" som jeg synes virket litt malplassert. Eller misforsto jeg? Edit: T.I.T.S. or G.T.F.O. n_n Endret 7. april 2008 av Eplefe
Bytex Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Der eide du deg selv. Skriver en klagepost om at du hater folk som klager. Da hater du vel deg selv også.
Piratpjokken Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) blir bare fort lei av dette... På tide å gå til anskaffelse av et sennheiser HD 280 pro... Vekk med lærern, elevene, og inn med musikken! edit: Hehe.. Det er ikke jeg som klager på at de snakker for høyt eller noe.. Har ikke sagt en kjeft jeg.. Det ble litt rar post.. Bare glem det Alt blir bare rart når jeg blir irritert.. Endret 7. april 2008 av Petersk91
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Edit: T.I.T.S. or G.T.F.O. n_n Eeey baby, cam show på msn ikveld eller? :dribble: :dribble:
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Edit: T.I.T.S. or G.T.F.O. n_n Eeey baby, cam show på msn ikveld eller? :dribble: :dribble: TITS = Think it through, stupid.. xD
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 TITS = Think it through, stupid.. xD Aaaw, why u hatin' on a player!!
Anbefalte innlegg